Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, dessa bläckismoments ... :banghead:

Tog ett badkarsbad. När jag var klar drog jag ur proppen för att släppa ut vattnet och masade mig lite långsamt upp i halvsittande för att nå badlakanet. När jag gjorde det sa det plötsligt KLUNK under badkaret och ljudet av rinnande vatten försvann.

Jag lutade mig över kanten och begrundade avloppet. Fan, jag var ju där för att rensa så sent som förra veckan men där var inte mycket hår. Det borde inte ha hunnit klogga igen sedan dess ..?

Det är då jag blir medveten om en känsla i foten, en liksom rund känsla runt hälen - och inser att jag råkat plugga igen avloppet ...

Den här gången kunde jag inte annat än att luta huvudet mot badkarskanten och skratta uppgivet. Och jag förstår om ingen tror mig, men det är faktiskt helt sant.
 
Åh, dessa bläckismoments ... :banghead:

Tog ett badkarsbad. När jag var klar drog jag ur proppen för att släppa ut vattnet och masade mig lite långsamt upp i halvsittande för att nå badlakanet. När jag gjorde det sa det plötsligt KLUNK under badkaret och ljudet av rinnande vatten försvann.

Jag lutade mig över kanten och begrundade avloppet. Fan, jag var ju där för att rensa så sent som förra veckan men där var inte mycket hår. Det borde inte ha hunnit klogga igen sedan dess ..?

Det är då jag blir medveten om en känsla i foten, en liksom rund känsla runt hälen - och inser att jag råkat plugga igen avloppet ...

Den här gången kunde jag inte annat än att luta huvudet mot badkarskanten och skratta uppgivet. Och jag förstår om ingen tror mig, men det är faktiskt helt sant.

:rofl: :rofl: :rofl:
 
Fundera över hur mycket böcker det är rimligt att ha... :o Hittade typ fyra flyttkartonger med böcker som jag har förträngt att jag hade sparat, jag var övertygad om att jag hade gett bort dem tidigare... :angel: Sen har jag ytterligare fyra kartonger med barnböcker men de var jag medveten om :idea: Syrran och jag bestämde just att hon ska komma hit någon gång och gå igenom vilka böcker hon vill ha med sig hem, det verkade enklare än köra ner alla lådor till henne för att sen ta med hem igen. :D
 
Jag vill se listan :D
Alltså det är en helt vanlig lista :rofl:
Ingenting galet alls :o

13721196_152780285148703_337828869_n_zpsgna5simf.jpg


:angel::D:D
 
Jag gillar listan :D Eller Ramlösan kan du strunta i eftersom bubbelvatten är :yuck: :p
Jag tycker det är en utmärkt lista, kommer inte äta upp allting under helgen men äsch :D

Jag behöver en stor engångsflaska och Ramlösas flaskor går att ställa bättre i min lilla kyl :o

Jag har precis lärt mig att inte hicka när jag dricker bubbelvatten :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 965
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 037
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 205
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Ultraljud

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Födda -21

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp