Vad pysslar vi med, del XXXIII?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill seriöst trycka i mig hela cheesecaken som står i frysen... :banghead: Den är ju till i morgon ju. Lååååt bli den bumpo.
 
Satt in en späck-oxhjärta-lever blandning i ugnen och väntar på att den ska bli klar. Ska nog ta mig ett glas vin under tiden, är ju fredag trots allt :) Väntar på att maken ska klippa klart gräset så ska vi äta sedan.







Kan tillägga att jag och maken ska grilla hamburgare, på nötfärs. Maten i ugnen är till hunden som är trånsjuk just nu och torrfodret har inte sin vanliga dragningskraft. Höglöper sötaste flickvännen så gör hon.
 
Jag börjar bli sjukt trött. Tårtan var jättegod :up: Och jag tror brorsan gullade presenterna från mig, han fick samlarfigurer från super Mario :) 4 olika, en Mario, en luigi (stavas hans namn så :confused:), en rosa yoshi och sen tre minifigurer som man kan stöta på i spelet :)
 
Vill slå något hårt på ett extremt mjukt ställe på en kille som uppenbarligen är hjärndöd och inte kan ta ett nej.

Men istället funderar jag på att ändra min dagliga "core" träningsrutin. :)
 
BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD.
En väns kompis står med en 27-årig shettis med akut fång. Tror ni idioten gjort allt i sin makt för att få tag i en veterinär?!! "Ingen veterinär kan komma". Stallet ligger två mil från Flyinge, det är inte så att det är ont om veterinärer i de trakterna!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
1 966
Senast: Myrten
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 039
Senast: jemeni
·
Skola & Jobb Jag varnar redan från början för att det här kan bli långt. Jag tog min kandidatexamen för ett par år sen, inom ett snävt område som det...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: kolblakkur
·
Skola & Jobb Jag avundas människor som bara "vet" vad de ska göra i resten av livet från stunden de lämnat gymnasiet. När jag själv slutade gymnasiet...
Svar
6
· Visningar
2 205
Senast: Wonna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp