Vad såg ni senast? Del 3

Kungen av Atlantis
Svtplay
Sann berättelse om Simon vars pappa har schizofreni.
Väldigt bra film.

Unlocked
Svtplay
Spionthriller med Noomi Rapace i huvudrollen. Även Michael Douglas och Toni Collette är med.
Väldigt bra.

Den skyldige
Svtplay
Dansk thriller om en polis som försöker hitta en bortförd kvinna.
Väldigt spännande! Bra skådespelat. Rekommenderas!
 
Anatomy of a Scandal - otroligt bra! Bra story, bra skådespeleri och känslomässigt engagerande. Också mycket intressant att se hur pass kritisk den är mot tories och den elit som leder Storbritannien - det känns som att många av de mindre smickrande delarna av historien var "based on a true story", så att säga...
 
Har börjat se om serien Third Watch som finns på viaplay.
Handlar om några brandmän, ambulanssjukvårdare och poliser i ett distrikt i New York.
En väldigt bra serie fast i de första avsnitten är det överdrivet mycket action.
Den började sändas 1999 och är på 6 säsonger.
 
Har börjat se om serien Third Watch som finns på viaplay.
Handlar om några brandmän, ambulanssjukvårdare och poliser i ett distrikt i New York.
En väldigt bra serie fast i de första avsnitten är det överdrivet mycket action.
Den började sändas 1999 och är på 6 säsonger.
Älskar tredje skiftet!
 
Anatomy of a Scandal - otroligt bra! Bra story, bra skådespeleri och känslomässigt engagerande. Också mycket intressant att se hur pass kritisk den är mot tories och den elit som leder Storbritannien - det känns som att många av de mindre smickrande delarna av historien var "based on a true story", så att säga...
Instämmer. Bra ända till slutscenen!
 
Heartstopper på Netflix, väldigt bra "feel good" serie, highschool kärlek med HBTQ-tema, lite lik Young Royals fast mindre drama och mer bara "wholesome".
Ja jag håller med! Jättemysig serie med lagomt mycket tonårsdrama.
Jag blev faktiskt sugen på att beställa böckerna efter att jag sett klart serien, läst lite om den och insett att den var baserad på just böcker 😊
 
Ja jag håller med! Jättemysig serie med lagomt mycket tonårsdrama.
Jag blev faktiskt sugen på att beställa böckerna efter att jag sett klart serien, läst lite om den och insett att den var baserad på just böcker 😊

Ja precis, har sett det också! Eller, från början en serie som gavs ut på nätet och sedan även i (serie)bokform.
 
Heartstopper på Netflix, väldigt bra "feel good" serie, highschool kärlek med HBTQ-tema, lite lik Young Royals fast mindre drama och mer bara "wholesome".

Ja jag håller med! Jättemysig serie med lagomt mycket tonårsdrama.
Jag blev faktiskt sugen på att beställa böckerna efter att jag sett klart serien, läst lite om den och insett att den var baserad på just böcker 😊

Börjat på den jag också. Den ger mig fjärilar i magen :heart
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Löss
  • Betäckningar 2023 och föl 2024

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp