Vad såg ni senast? Del 3

The Cleansing Hour
Riktigt underhållande, snygg och rätt originell skräckis om en falsk präst som direktsänder (lika falska) exorcismer online, när han stöter på en riktig demon i en av sina sändningar blir det intressant.
Jag tyckte att den var himla kul och välspelad! :D Kanske inte för alla, men av mig får den 9/10
Det lät som något för mig, men jag fattar inte hur jag ska kunna streama den i Sverige?
Var såg du den? Youtube?
 
Jag och sambon såg den nya, animerade versionen av Grinchen idag, som rätt och slätt heter The Grinch och finns på Netflix. Jag blev positivt överraskad faktiskt, tyckte den var riktigt fin och emellanåt ganska rolig! Definitivt sevärd :up:
 
Har varit intresserad av denna sedan den lanserades men finns ju tyvärr fortfarande inte i Sverige :(
Åh, det visste jag inte, jag trodde man kunde registrera sig var som. Vilken otur. :(
Jag gillar verkligen att de inte bara har amerikanska filmer och serier, det finns till och med en och annan svensk med på listorna.
 
Jag fastnade för "I jakten på en mördare" och har nu försökt hitta "Lasermannen". Är det någon vet om den finns att streama någonstans?
 
Några avsnitt in på säsong tre av The Crown nu.

Alltså jag har verkligen inget emot Olivia Coleman men oj vad jag saknar Claire Foy faktiskt. Överlag saknar jag de gamla skådisarna då det liksom inte känns som "deras" story längre.

Jag visste innan jag såg den att det här "tidshoppet" med tillhörande skådisbyte skulle ske och tyckte det verkade som en väldigt häftig ide men måste nog säga så här i efterhand att jag verkligen tycker att det var något som funkade bättre i iden än utförandet.

Jag tycker säsong 3 varit sämst hittills, lite ojämn. Säsong 4 gillade jag mycket bättre.
 
Såg en så fruktansvärt dålig julfilm häromdagen, alla var så hemskt dåliga på att skådespela och handlingen otroligt förutsägbar inklusive dialogen. Jag visste typ vad alla skulle säga innan dom sagt det.
Men det var ändå kul att se 😬
En väldigt klassisk story med en självständig storstadskvinna som av anledningar hamnar i en väldigt, väldigt liten småstad där det självklart finns en übersnäll och sympatiskt hunk som är älskad av alla. Hon har såklart lite problem med att anpassa sig till småstadslivet men hunken är där och hjälper till ;)
Christmas under wraps (Netflix).
 
Såg en så fruktansvärt dålig julfilm häromdagen, alla var så hemskt dåliga på att skådespela och handlingen otroligt förutsägbar inklusive dialogen. Jag visste typ vad alla skulle säga innan dom sagt det.
Men det var ändå kul att se 😬
En väldigt klassisk story med en självständig storstadskvinna som av anledningar hamnar i en väldigt, väldigt liten småstad där det självklart finns en übersnäll och sympatiskt hunk som är älskad av alla. Hon har såklart lite problem med att anpassa sig till småstadslivet men hunken är där och hjälper till ;)
Christmas under wraps (Netflix).
Hahaha, med andra ord EXAKT samma handling som Christmas Inheritance. :D
 
Jag tittar på Greta, dokumentären om Greta Thunberg, på SVT Play.

Om man har följt henne så är det inte mycket nytt men det känns som ett autentiskt porträtt av en otroligt imponerande person.
 
Vi tittar just nu på Trinkets (Netflix). En modern ungdomsserie som handlar om tre tjejer. Den överraskade stort! Välgjord, bra dialog och intressant handling. Konstigt att jag inte alls hört eller läst om den innan för den är verkligen bra. Tips om någon har tråkigt och behöver något nytt att titta på 😄
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp