Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ser att ni är några st som sett Återträffen.

Jag såg den för några månader sedan, och jag håller med er som tycker att den var totalt värdelös. Så fruktansvärt dåligt skådespel och själva storyn var inte alls väl skriven i mina ögon. 0/5

Sune i fjällen. 4/5.

Av de 3 nya sune filmerna så tycker jag detta var den bästa. Jämför man med de gamla originalfilmerna så är skådespeleriet lite sämre men denna var ändå rolig så man skrattade en hel del. Så 4 av 5 får den av mig.

Så ja, vad såg ni senast i filmväg? Sätt gärna betyg och en liten åsikt, jättebra när man har filmtorka och inte vet vad man ska kolla på!

LOL - 3 av 5. Får väl säga att det var en helt okej ungdomsfilm ändå.
Sucker Punch - 3 av 5 här med. Allt förutom fight-scenerna var bra enligt mig!

The maze runner 5/5. Riktigt bra film som påminner om The hunger games.
Miljonsvindeln 2/5 Konstig humor, men ändå rätt okej

Jag har sett tre filmer det senaste;
Her; helt okej men något märklig. Fast väldigt intressant koncept!
Welcome to the jungle; helt sjuk och så dålig att den blev bra.
The hobbit del 3;
Snygg film och helt okej, men det som roade mig mest var när någon sa något i stil med "varför tänker ingen på BARNEN" för då tänkte jag på buke och på @Lillelorden och @Hyacinth :D

The Judge - 3/5
Nä, jag tyckte faktiskt inte att den var bra. Eller jo, den var väl bra men jag är ju mer en "psykofilms-tjej"

Beck rum 302 - 4/5! Som någon sa var den rätt förutsägbar. Dock spännande och klart sevärd!
Big hero 6 - 5/5! Såå fin film, skrattade så jag grät vissa gånger och andra gånger ville man gråta för att det var sorgligt.

Beck 302
Beck familjen

Som Beck brukar vara :) 4/5. Men tänkte på det, Ingers son var ju typ utländsk i de gamla, eller han var ju lik pappan och nu var han helt annorlunda....

Var just och såg Unbroken, som tyvärr bara får 2/5 av mig. Till stor del beror det dock på att jag är lite mesig och tycker väldigt illa om att se tortyr, misshandel och annat våld så någon annan som är lite mer tolerant har förmodligen en annan åsikt. Den var dock onödigt otäck och våldsam i mina öron och jag spenderade ungefär 40% av filmen med stängda ögon och fingrarna i öronen. Själva storyn kändes dessutom ganska mainstream och inte speciellt nytänkande eller fantastisk på något vis, så inte heller där får den några poäng.

Journey to the mysterious island 3/5
Jag trodde att det skulle vara en "riktig film" så blev lite besviken när det visade sig vara en barnfilm :p Med en hel del tramsiga scener, stereotypa rollfigurer och skådisar som spelade över. Men rätt spännande handling och fina miljöer.

Jane Eyre 5/5
Jag älskade den! Kostymdrama, brittisk landsbygd, romantik, tragedi, spänning, ljunghedar. Så bra!

Tomorrow never dies 2/5
Jag fattar inte hypen med Bond-filmer. Tycker bara att de är fulla med logiska luckor och lite "har man sett en, har man sett alla". 2 poäng pga Pierce Brosnan är FRESH och det var ändå liiite spännande ;)

Beck - Familjen - 3/5
Beck - Rum 302 - 3/5

Ok. Men personligen tycker jag att dom har gjort bättre filmer tidigare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 402
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 377
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 957
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 288
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka