Vad såg ni senast?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad såg ni senast?

KL

Såg We're the Millers för några dagar sedan och tyckte den var riktigt bra faktiskt. Roligaste filmen i den genren på länge
Den får 4 av 5.

kl

Thor: The Dark World - Jag tyckte faktiskt att den va riktigt bra :p Cheesiga one liners, hjärndöd action och förutsägbar från första stund men ändå så härligt underhållande :D 4/5

Lånar min egen knapp

Ja just det, jag såg ju Don Jon i veckan också. Den var dock ingen höjdare direkt, hela filmen kändes nästan lika ytlig och tråkig som porren han var beroende av och plussa på en rejäl moralkaka på slutet så får den inte mer än 2/5.

KL

Såg Monsters University för några dagar sedan, gillade både den förra och nu uppföljaren som handlar om tiden före Monsters Inc.

Nu tar jag friheten och ändrar betygssystemet från 1-5 till 1-10. Den får en 5a

Igår såg vi Prisoners. Den var väldigt obehaglig och rätt jobbig att se (satt typ bakom kudden halva filmen) men ändå väldigt bra. En 8a!

Jag såg också Monsters University här om dagen :P Haha, gillade den! 4/5

Sen såg jag Epic innan dess, 3/5 lite förutsägbar..

Och så såg jag Brave igår, 4/5

Animerat va det här ja :P

Blue lagoon: the awakening - sååå...jävla...dålig. 1/5, och det för att killen var lite söt.
Prisoners - såg den på bio ikväll, riktigt bra! Lite väl lång kanske men det kompenserades av att killen framför hoppade högt flera gånger haha. 5/5

Grown ups 2 - Inte lika bra som ettan, men höll mig sysselsatt en stund i alla fall. 3/5.

Just go with it - hade inte Jennifer Aniston varit med hade filmen varit skräp. Hon räddade den kan jag känna. Lite smårolig. 4/5.

We're the Millers - njeh, föll mig inte i smaken alls. 2/5.

Step up, enbart för att Channing Tatum är med.. det bara var en sån dag ;) 5/5!

Now you see me - Spännande, lite förutsägbar ibland men en del bra vändningar filmen igenom! Jag gillade den helt klart. 4/5

Passande nick jag har ;) ja! Kompisen tyckte dock bara den var ok, så jag vet inte om jag är att lita på, haha!

Den vill jag också se! Första filmen var sådär, men jag har hört att andra ska vara bättre?

Tycker tvåan var mycket bättre! Ettan var så himla seg, i denna hände det mer! :)

kl

Catching Fire, the Hunger games - Riktigt jäkla bra, såg den av misstag två gånger på bio (blev bjuden bägge gångerna av olika personer som present :D) och andra gången var precis lika bra som första gången. Sjukt bra! Älska Jennifer Lawrence! 5/5

Now you see me - Sjukt snygg film! Gillade den verkligen, men slutet kändes lite väl klurigt... Men helt klart sevärd! 4/5

Kl

Såg the Hunger games , catching fire på bio i lördags.
Har läst hela boken och del 1 + 2 i filmväg stämmer kanon ! Ingenting jag saknar förutom ett par ytterst små "onödiga" detaljer.
Ger den 5/5 då jag är helt såld och inväntar nu nästa del och hoppas att även den stämmer likabra överens med boken :)

KL.

Fler som sett The Hobbit: The Desolation of Smaug ännu? Själv blev jag verkligen helt kär i den! :love: 5/5, helt klart!

Inte än!

Kl
Såg Prisoners, Hugh Jackmans senaste. Obehaglig som tusan men riktigt bra, främst skådespelarna! 4/5!

Jag såg Hobbit på midnattspremiär :D Jag tyckte också den var jättebra, men kanske inte riktigt ända upp till full pott. 4/5 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 375
Senast: Sassy
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 369
Senast: tomte
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 950
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 284
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Diskbråck