Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Thor: The Dark World - Jag tyckte faktiskt att den va riktigt bra Cheesiga one liners, hjärndöd action och förutsägbar från första stund men ändå så härligt underhållande 4/5
Ja just det, jag såg ju Don Jon i veckan också. Den var dock ingen höjdare direkt, hela filmen kändes nästan lika ytlig och tråkig som porren han var beroende av och plussa på en rejäl moralkaka på slutet så får den inte mer än 2/5.
Blue lagoon: the awakening - sååå...jävla...dålig. 1/5, och det för att killen var lite söt. Prisoners - såg den på bio ikväll, riktigt bra! Lite väl lång kanske men det kompenserades av att killen framför hoppade högt flera gånger haha. 5/5
Catching Fire, the Hunger games - Riktigt jäkla bra, såg den av misstag två gånger på bio (blev bjuden bägge gångerna av olika personer som present ) och andra gången var precis lika bra som första gången. Sjukt bra! Älska Jennifer Lawrence! 5/5
Now you see me - Sjukt snygg film! Gillade den verkligen, men slutet kändes lite väl klurigt... Men helt klart sevärd! 4/5
Såg the Hunger games , catching fire på bio i lördags.
Har läst hela boken och del 1 + 2 i filmväg stämmer kanon ! Ingenting jag saknar förutom ett par ytterst små "onödiga" detaljer.
Ger den 5/5 då jag är helt såld och inväntar nu nästa del och hoppas att även den stämmer likabra överens med boken
Hästmänniskan På Irland är det inte ovanligt. Finns auktioner av olika kvalitet. Det här skulle jag säga är en av de mer seriösa. Ett bra sätt att få...
Ekonomi & Juridik Det står typ 80 hästar på anläggningen där vi hyr plats. Vår stallägare har aldrig nämnt att hon vill ha passen. Hon skulle ju behöva...