Såg nyss "The fault in our stars". Trodde inte den skulle kunna leva upp till boken men det gjorde den. Jag lyckades hålla mig i en timme och tre kvart men sedan började tårarna rinna (till och med sambon som tillhör typen med väldigt torra tårkanaler blev lite fuktig i ögonvrån). Väldigt sevärd varesig man sett boken eller inte. Jag ger den 4,5/5, den hade gott kunnat vara en halvtimme längre och få in ännu mer från boken, men de fick verkligen med det som räknades.
Jag såg den i dag! Tyvärr hann jag inte läsa boken innan, när jag såg att den fanns ute kunde jag inte hålla mig... Men jag ska få låna boken imorgon. Filmen var helt fantastiskt! Lätt en av de bästa filmer jag någonsin sett! 5/5!! Först skrattade jag massor, vet inte varför, men jag kunde knappt sitta stilla och log typ hela tiden. De var så söta tillsammans, och hade många roliga och kloka repliker. Sista tredjedelen storgrät jag konstant! Ändå visste jag redan innan vad som skulle hända på slutet. Sammanfattning: Amazing!!