Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avengers 2 - Till viss del håller jag med @GoLightly, men av mig får den faktiskt 3/5 tack vare skurken Ultron, som faktiskt är ovanligt nyanserad för att vara en filmskurk i en superhjältefilm. Härligt labil och splittrad. Att rösten görs av James Spader gör ju inte saken sämre
Familjetrippen - Flamsig. Lite mysig ändå emellanåt, så den når med nöd och näppe upp till 2/5.
The Interview - Åh vad besviken jag blev. Jag trodde ändå att en film som ger sig på att driva med Kim Jong-un skulle vara lite... intelligent. Nope. Bara massa analsexskämt och inte en enda intressant karaktär. Blä. 0,5/5.
Var på förhandsvisning av Spy igår, actionkomedi med bla Melissa McCarthy och Miranda HartJude Law gör en klockren Bond-parodi och Jason Statham är emellanåt hysteriskt rolig i sin supermachomanliga roll. Ibland blir det lite väl skruvat och galet, men överlag var den precis så bra som jag väntade mig. 4/5.
Ja det är det. Han är inte med så länge dockVar det den Björn Gustafsson också skulle vara med i?