This Is Where I Leave You, 2 av 5. Ganska typisk, lite småskojig amerikansk film som inte lämnade några större intryck. Jag älskar Tina Fey, men i övrigt var den ganska ointressant.
The Minions Movie, 3 av 5. Den var ganska rolig och söt emellanåt, men levde inte alls upp till förväntningarna. Jag hade förväntat mig att den skulle vara mer tilltalande för vuxna då jag tycker att de brukar vara rätt bra på att göra "smarta" barnfilmer nu för tiden, men den här gången kändes det som att den var gjord för just 7-åringar och inte mycket mer.
Spy, 4 av 5. Det må vara humöret jag var på, men jag tyckte den här var jätterolig! Hade jag varit på sämre humör eller sett den hemma (detta var på bio i USA) hade jag nog tyckt att den var lite fånig kanske, men nu var den bara fånigt rolig! Melissa McCarthy är härlig, men Miranda Hart är ännu bättre. En liten skymt av Björn Gustafsson fick vi också minsann, visste inte att han hade gått och blivit så stor!
50 Shades of Grey, 1 av 5. Jag kan fortfarande inte fatta att jag lät mig övertalas att se den. Den var precis lika dålig som jag förväntat mig. Menlös, förutsägbar, tråkig, osannolik och allmänt dålig. De första 30 minuterna var okej, men såhär i efterhand känner jag att jag lika gärna kunde ha stängt av då utan att missa något.