Jo, men hon var ju bara med typ fem minuter!Och Meryl Streep!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo, men hon var ju bara med typ fem minuter!Och Meryl Streep!
Jo, men hon var ju bara med typ fem minuter!![]()
Jag tycker det känns så märkligt att någon så viktig som Emmeline Pankhurst har så liten roll i filmen. Men ska se den oavsettJag vet men ändå, hon spelade trots allt Emmeline Pankhurst![]()
Jag tycker det känns så märkligt att någon så viktig som Emmeline Pankhurst har så liten roll i filmen. Men ska se den oavsett.
Jo, jag antar att det beror på vilket fokus de vill ha i filmen. Jag tycker bara att fokuset borde vara på henneDet är möjligt att det finns en sann historisk faktor i att hon är med så lite. Du får se filmen först så kanske du förstår vad jag menar![]()
Deadpool - väldigt barnslig humor. Känns som målgruppen är 10-åriga pojkar...
Den funkade på den här 32-åriga kvinnan också.Jag tyckte att den var skitkul!
What???Jag skämdes ihjäl över alla dåliga skämt. Början var värst, den blev den något bättre.
Maken har peppat för den här filmen aslänge och har visat mig massor med klipp och promos, så jag visste precis vad jag hade att vänta.![]()
Jag håller med er som skrivit om En man som heter Ove. Den får 4/5 av mig också. Den var fin, tycker jag och jag skrattade flera gånger och det är sällan jag skrattar till filmer/tv-program.
Igår såg vi The revenant på bio och den var istället ett bottennapp! tycker jag. Vi var fyra som såg den och en av oss tyckte den var bra...
//r