Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Letar julklapp/födelsedagspresent till sambon han önskar sig en pulsklocka eller ngt fitnessarmband. Fasen jag hittar inte skillnaden på dem. Någon som har koll? Vet att pulsklocka behöver vara med och vattentålig
Jag sökte på fitness armband med pulsklocka och fick upp flera med pulsklocka som var vattentäta under 1000kr![]()
Då kommer ju näst aproblem.. Vilka är bra/värda att köpa?![]()
Grattis på ettårsdagen.Idag är det precis ett år sen jag hämtade hem Annie![]()
Letar julklapp/födelsedagspresent till sambon han önskar sig en pulsklocka eller ngt fitnessarmband. Fasen jag hittar inte skillnaden på dem. Någon som har koll? Vet att pulsklocka behöver vara med och vattentålig
Jag har en Fitbit Charge HR och är otroligt nöjd. Vet att de har ytterligare varianter som är ännu flashigare. Kan det vara något?
Kan det mycket väl vara. Jag har liksom noll koll, Han ska ha den när han springer, gymmar, cyklar eller åker skidor. Men denna verkade som en jättebra grej!
Jag har en Fitbit Charge HR och är otroligt nöjd. Vet att de har ytterligare varianter som är ännu flashigare. Kan det vara något?
Kan det mycket väl vara. Jag har liksom noll koll, Han ska ha den när han springer, gymmar, cyklar eller åker skidor. Men denna verkade som en jättebra grej!
Vad tror ni om denna? Kan det vara något? @tolksele @LadyCovergirl
http://www.mediamarkt.se/sv/product/_mio-fuse-hrm-aktivitetsarmband-small-medium-blå-1277491.html#produktbeskrivning