Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 62 024
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan det mycket väl vara. Jag har liksom noll koll, Han ska ha den när han springer, gymmar, cyklar eller åker skidor. Men denna verkade som en jättebra grej!

Fitbit Surge var det nog jag tänkte på som flashig :) En kompis till mig, som löptränar mycket (inför maraton och liknande otäckheter), är iaf nöjd med sin. Såg att det finns en som heter Blaze också. Den finns dessutom med många utbytbara armband.

Jag har en Fitbit Charge HR och är otroligt nöjd. Vet att de har ytterligare varianter som är ännu flashigare. Kan det vara något?

Kan det mycket väl vara. Jag har liksom noll koll, Han ska ha den när han springer, gymmar, cyklar eller åker skidor. Men denna verkade som en jättebra grej!

Jag älskar min fitbit! Har en alta och köper massa fina armband till den billigt på nätet :p

För övrigt försöker jag söka jobb. Har hittat ett jätteroligt, måste bara våga skicka in ansökan också :nailbiting:

Annars står att göra julkort, skicka tillbaka ett paket med grejer jag köpt och ta tag ordentligt i alla bröllopsbestyr på schemat.

Vaknade just storgråtande. Jag drömde om min förra hund. I drömmen väcktes jag av ljud av en hund som leker. Min nuvarande låg i min famn. Så det var inte hon. Ser att det är hennes mormor. Jag fick ligga helt still av rädsla att hon skulle försvinna. Sen kom jag in i någon dimension där jag förstod att jag kunde prata med henne. Sen försvann hon efter ett tag i drömmen. Och jag vaknar med tårarna sprutande.

Jag brukar inte kunna gråta så här. Jag har grinat 20 min i sträck.
Något låste upp något i den där drömmen. Tror det här är nyttigt.
Men uj, vad ont i hjärtat det gör fortf. Usch!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
501
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Det finns flera anatomiskt utbildade här, så jag hoppas på svar... Frågan är: Sitter det något ligament/-fäste på båtbenet (i handen)...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: ameo
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
52 151
Senast: Mia_R