Vad sjutton håller vi på med, del XLIII

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Ceta
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 999
  • Visningar Visningar 62 024
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej tråden :D

Mitt liv är lika kaotiskt som vanligt, men jag gör framsteg och nu har jag tid över till att skriva massa inlägg igen :up:

(Disclaimer: Jag har inte haft ork att läsa ikapp denna eller tidigare trådar. Känner mig nästan som en ny användare :rofl::o).

Men du vet väl att du måste läsa ALLT innan du postar! :rage:

;)

Livet IRL är lite körigt ibland, det känner vi alla igen :heart

Snart kan jag ringa och väcka sötnosen.
Båda längtar efter att träffas igen.
Men nu är det snart där.
I helgen åker jag och kompisarna på birkakryssning så den går fort i alla fall.

Vaknade just storgråtande. Jag drömde om min förra hund. I drömmen väcktes jag av ljud av en hund som leker. Min nuvarande låg i min famn. Så det var inte hon. Ser att det är hennes mormor. Jag fick ligga helt still av rädsla att hon skulle försvinna. Sen kom jag in i någon dimension där jag förstod att jag kunde prata med henne. Sen försvann hon efter ett tag i drömmen. Och jag vaknar med tårarna sprutande.

Jag brukar inte kunna gråta så här. Jag har grinat 20 min i sträck.
Något låste upp något i den där drömmen. Tror det här är nyttigt.
Men uj, vad ont i hjärtat det gör fortf. Usch!

Jag har ofta såna drömmar om min förra häst Opal och min gamla vovva Nikita. Jobbigt men jag antar att det är för att man behöver släppa.

Jag har ofta såna drömmar om min förra häst Opal och min gamla vovva Nikita. Jobbigt men jag antar att det är för att man behöver släppa.

Jag har drömt mkt om de två hundar jag hade ihop då. Och förr min förra häst.
Men då har jag letat efter dem och det varit kaos där de riskerar skada sig/dö.
Nu var det bara fridfullt och bra. Och det kändes så verkligt.

Jag väljer att se det som att hon kanske kom förbi och meddelade att hon hade det bra och jag kan släppa.
Sen kan det mkt väl varit bara en dröm min hjärna skapat. De oddsen är rätt bra.

Jag känner mig renare och friare nu. Om än lite gråtig fortf.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag hittade ett inlägg med en... Pinne, typ. Är det någon som vet vad sjutton den här gröna pinnen som armeringsnätet vilar på kallas...
Svar
4
· Visningar
317
Senast: gul_zebra
·
Tjatter Jag tänkte testa göra lyckokakor med saffran eller pepparkakssmak att ta med till julfirandet i år. Men, vad sjutton kan jag skriva i...
Svar
13
· Visningar
501
Senast: Tilly_85
·
Kropp & Själ Det finns flera anatomiskt utbildade här, så jag hoppas på svar... Frågan är: Sitter det något ligament/-fäste på båtbenet (i handen)...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: ameo
·
Tjatter Viktigt att stretcha när en jobbat hårt! 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
52 168
Senast: Mia_R