Men då ni passerar inte Guldsmedshyttan då?@athena_arabians det stämmer, är uppehåll. Inte farligt mycket snö, men vi ska köra över Örebro. Och målet är Vretstorp.![]()
För då kan ni få kaffe eller te
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men då ni passerar inte Guldsmedshyttan då?@athena_arabians det stämmer, är uppehåll. Inte farligt mycket snö, men vi ska köra över Örebro. Och målet är Vretstorp.![]()
Jag kan tyvärr inte vara behjälplig. Har aldrig sett modellen förr.
Hej tråden
Mitt liv är lika kaotiskt som vanligt, men jag gör framsteg och nu har jag tid över till att skriva massa inlägg igen
(Disclaimer: Jag har inte haft ork att läsa ikapp denna eller tidigare trådar. Känner mig nästan som en ny användare).
Men du vet väl att du måste läsa ALLT innan du postar!![]()
Livet IRL är lite körigt ibland, det känner vi alla igen![]()
F'låt! Har visst glömt bort reglerna för forumet medan jag låg och yrade
Jag har iaf sett dina Lusse...skapelser
Livet IRL kan ju dra och käka tabasco någonstans kring Guadalajara![]()
Vaknade just storgråtande. Jag drömde om min förra hund. I drömmen väcktes jag av ljud av en hund som leker. Min nuvarande låg i min famn. Så det var inte hon. Ser att det är hennes mormor. Jag fick ligga helt still av rädsla att hon skulle försvinna. Sen kom jag in i någon dimension där jag förstod att jag kunde prata med henne. Sen försvann hon efter ett tag i drömmen. Och jag vaknar med tårarna sprutande.
Jag brukar inte kunna gråta så här. Jag har grinat 20 min i sträck.
Något låste upp något i den där drömmen. Tror det här är nyttigt.
Men uj, vad ont i hjärtat det gör fortf. Usch!
Eller i vildmarken?Livet IRL kan ju dra och käka tabasco någonstans kring Guadalajara![]()
Finns alltid en säng här vet du om du behöver fly lite![]()
Alltså...Eller i vildmarken?![]()
![]()
![]()
![]()
Är det någon slags vildmarkskod för björnar? Renar?Det finns ved![]()
Alltså...
Jag överlevde faktiskt
Är det någon slags vildmarkskod för björnar? Renar?![]()
Jag har ofta såna drömmar om min förra häst Opal och min gamla vovva Nikita. Jobbigt men jag antar att det är för att man behöver släppa.
Det heter ju "bättre sent än aldrig"...Fick tummen loss och torkade ur kylskåpetNågot jag har tänkt att göra sen i somras
![]()