Bukefalos 28 år!

Vad ska jag göra med mitt liv?

Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Nä, du har bara ingen lust...

Om du får pengar från staten så kan jag säga att jag inte vill försörja dig med mina skattepengar. Jag får själv bidrag men jag gör något för dom iaf.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Nä, du har bara ingen lust...

Om du får pengar från staten så kan jag säga att jag inte vill försörja dig med mina skattepengar. Jag får själv bidrag men jag gör något för dom iaf.

Jag har bara ingen lust... med vadå syftar du på?
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Varför svarar du med motfrågor istället för att faktiskt svara på våra frågor?
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Nej. Det är inget svar på frågan. Du undviker att svara med flit.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Vi har inte riktigt planerat datum men jag hoppas på snart. Tanken är väl att jag ska åka hem till henne, kanske följa med henne till jobbet (hon verkar ha ett oerhört intressant jobb) och sen hem till hennes djur.
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Det låter ju superbra. Se till att det blir av så fort som möjligt, lycka till!
 
Sv: Vad ska jag göra med mitt liv?

Det blir nog bra! ASKAPLASKA är en mycket bra, vettig och positiv tjej som jag tror du kan lära dig enormt mycket av! :bump:
Ska du bo där sedan, om det fungerar? :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag träffade en kille. Världens finaste. Jag föll för honom som jag aldrig fallit för någon tidigare, jag har aldrig känt så starka...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: moster_punk
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
808
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 487
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
679
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp