Vad ska jag tänka på?

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare Tindra_III
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 113
T

Tindra_III

Jag har precis blivit medryttare på ett travarsto på 7 år. Jag får hjälp av ägaren men tycker ändå att det är kul att få höra andras åsikter så ge mig tips på vad jag ska tänka på :D

IMG_0168.jpg

IMG_0185.jpg

IMG_0129.jpg

Sv: Vad ska jag tänka på?

Jättefin häst. :) Men vad menar du att man ska tänka på?? Vad finns det att tänka på menar du? :p Tänka på som medryttare?

På första bilden ser det ut som att du har hamnat i stolsits. Så tänk på att räta upp dig så att inte dina skänklar hamnar för långt fram.
För visst var det ridningen som du ville att vi skulle kommentera? Fin pålle föressten och vilken VARM och SKÖNT overall du har! Avis..:o

Tänka på lite hur jag rider och sånt som ser ut som jag kan förbättra :) Sen kan du alltid ge lite tips vad du tycker jag ska tänka på som medryttare också :)

På första bilden ser det ut som att du har hamnat i stolsits. Så tänk på att räta upp dig så att inte dina skänklar hamnar för långt fram.
För visst var det ridningen som du ville att vi skulle kommentera? Fin pålle föressten och vilken VARM och SKÖNT overall du har! Avis..:o

Ja :) Tack för tipset! :bump: Haha ja den är skön :)

Jättefin häst. :) Men vad menar du att man ska tänka på?? Vad finns det att tänka på menar du? :p Tänka på som medryttare?

Tänka på lite hur jag rider och sånt som ser ut som jag kan förbättra :) Sen kan du alltid ge lite tips vad du tycker jag ska tänka på som medryttare också :)

Liknande trådar

Ridning Jag har sedan drygt en månad ridit på ett trevligt sto på 15 år. Innan detta reds hon nog ganska sporadiskt, men är inte helt hundra på...
Svar
12
· Visningar
1 024
Senast: Sirap
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 558
Senast: Kajsalisa
·
Ridning Hej hej! Jag är en liten tjej som inte alltid känner sig nöjd efter ridpass. Det första är att jag inte kan få hästen att trampa under...
Svar
8
· Visningar
607
Senast: Edla
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka