Vad ska man hitta på

Status
Stängd för vidare inlägg.
I

Isidor

Vad ska man hitta på med 2 st grabbar på 10 år . Mina syster med barn kommer och hälsar på jag bor i stockholm har ni något förslag på vad man kan göra med grabbarna? Gröna lund är redan inbokat.
 
Sv: Vad ska man hitta på

Min son var nyligen på klassresa till Stockholm och var väldigt fascinerad av Aqvaria. Cosmonova och Tom Tits är väl också bra tips på vad småkillar tycker om.
 
Sv: Vad ska man hitta på

Isidor skrev:
Vad ska man hitta på med 2 st grabbar på 10 år . Mina syster med barn kommer och hälsar på jag bor i stockholm har ni något förslag på vad man kan göra med grabbarna? Gröna lund är redan inbokat.
Du hade förståss föredragit 1 st tjugoåring istället ?
;)
 
Sv: Vad ska man hitta på

Åk en båttur ut i skärgården, gå på museum, det finns ju hur många olika museum som helst beroende på inriktning... Vasamuset brukar väl gå hem i alla åldrar... Åk och bada om det är varmt, det finns ju flera bad i stan. Titta på vaktombyte vid slottet osv. I stockholm finns det ju mycket att göra och se, kolla om grabbarna själva har några idér om vad de skulle vilja göra och se!
 
Sv: Vad ska man hitta på

Hehe, mina lantisungar är nöjda bara de får åka buss och tunnelbana när de kommer till Moster i huvudstaden :D
 
Sv: Vad ska man hitta på

Fjäderholmarna kanske? Vi var där och kunde kliva av på Gröna Lunds brygga på hemvägen...
 
Sv: Vad ska man hitta på

vanadisbadet och eriksdalsbadet kanske?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 364
Ridning Min syster med familj bor utanför Falun och en av döttrarna är hästtokig och vill rida turridning. Problemet är att det inte verkar vara...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: Lhas
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 926
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 577
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp