Vad skulle du göra om du hade ett helt rum att göra vad du vill med?

Jag har också nämnda lyxproblem då jag är singelboende med 4 rum och kök. Ett rum är sovrum och ett är kontor (jobbar hemifrån). Jag gör även min yoga på kontoret i dagsläget men flyttar det kanske till det lediga rummet på övre plan. Vardagsrummet använder jag knappt. Det är mest ett genomgångsrum till uterummet. Luftvärmepumpen i det rummet stör mig. Den låter och gör det dragigt, så jag vet inte ens vad jag skulle vilja ha rummet till. Sen har jag ett till rum på övervåningen. I dagsläget har jag i princip bara ett par garderober där och en gästsäng. Jag funderar på att fixa en fotostudio där, liksom en syhörna. Än så länge har jag ju bara bott här i knappt 3 månader och antalet rum råkade blir lite fler än jag tänkt från början. Och vad gäller inredning så är jag långt ifrån klar. Tur att det vimlar av loppisar i grannskapet.

Just ja, det finns faktiskt ett rum till, nämligen i friggeboden. Det används inte i så stor utsträckning i dagsläget. Men det finns i alla fall gott om plats för övernattande gäster, både i huset och i friggeboden.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 072
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 313
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vi bor i ett enplanshus på ca 145 kmv och är i valet och kvalet om vi ska göra vissa förändringar. Varken jag eller min sambo är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 211
Senast: Jerseyite
·
Småbarn Renoverar alla människor ett eget rum till barnet? Jag tänker, barnet är väl inte knappt ens i rummet överhuvudtaget? Jag tänker att det...
2
Svar
38
· Visningar
2 746
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp