Vad ta för pris för ridstövlar och säkerhetsväst?

Alba

Trådstartare
Jag har slutat rida och tänkte sälja min säkerhetsväst och mina ridstövlar. Jag vet dock inte riktigt hur mycket jag ska ta för dem.
Säkerhetsvästen är från Racesafe och färgen brun. Den är använd ganska mycket men det syns inte och den är i väldigt bra skick. Inköpspriset mellan 2000 - 2500.
Ridstövlarna är från Mountain Horse och svarta. Har för mig att inköpspriset var runt 2500. Ridstövlarna är inte använda så mycket, använde dom när jag tävlade(och några träningar när jag skulle ''gå in dom'' men det gjorde jag inte så ofta alls, kanske använda 10 gånger totalt. Dom är i fint skick och inte slitna alls.
Hur mycket kan jag ta för grejerna tror ni?
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 560
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Här kommer ett i-landsproblem. Efter mycket spanande, längtande och rotande i plånboken så har jag äntligen beslutat mig för att...
2
Svar
26
· Visningar
2 960
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
21 204
Senast: Lobelia
·
Hemmet Jag har precis köpt en bostadsrätt till ett riktigt bra pris. Dock behöver den fräshas upp då tapeterna är hemska. Det är en etta...
2
Svar
20
· Visningar
2 515
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack 17
  • Uppdateringstråd

Omröstningar

Tillbaka
Upp