Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och funderar på hur man skriver en adress till Nya Zeeland. Det känns lite konstigt att skriva både det som står på adressrad 1 och det som står på adressrad 2. Google hittar inte någon adress alls O_o.

Precis kommit hem från PTSD terapin. Sitter i solen och njuter en stund.
Pusselbitarna faller sakta på plats, känslor erkänns och det känns mer förståeligt allteftersom.
Min psykolog får lite samma känsla av det jag berättar som av att läsa boken om Pojken som kallades Det...det i sig känns ganska bekräftande att min uppväxt varit allt annat än "normal" utan mer åt det extrema hållet...

Även om jag precis landat i bra jobb, boende och stall så har förändringarnas vindar har börjat blåsa och jag tror att livet kommer se ganska annorlunda ut framöver. Många bitar ska passas in men jag tror att mitt nya projekt kommer ge mig en trygghet och frihet jag aldrig förr haft.

Är så himla tacksam för buke, jag vet inte hur jag hade orkat dom sista 7 åren utan :heart

Precis kommit hem från PTSD terapin. Sitter i solen och njuter en stund.
Pusselbitarna faller sakta på plats, känslor erkänns och det känns mer förståeligt allteftersom.
Min psykolog får lite samma känsla av det jag berättar som av att läsa boken om Pojken som kallades Det...det i sig känns ganska bekräftande att min uppväxt varit allt annat än "normal" utan mer åt det extrema hållet...

Även om jag precis landat i bra jobb, boende och stall så har förändringarnas vindar har börjat blåsa och jag tror att livet kommer se ganska annorlunda ut framöver. Många bitar ska passas in men jag tror att mitt nya projekt kommer ge mig en trygghet och frihet jag aldrig förr haft.

Är så himla tacksam för buke, jag vet inte hur jag hade orkat dom sista 7 åren utan :heart

:heart

Idag är ingen vanlig dag... för idag fyller vår drak- och enhörningsdrottning år! :love: Stort grattis @stjarnhimmel!

100x100_741105qcct_unicorn-amp-toothless-from-how-to-train-your-dragon.jpg

Jag är hungrig som fan men klarar inte av att äta. Sitter nu och försöker få i mig en banan efter en dusch här på jobbet. Ibland är det bra med inställda tåg ;)

Här har det ösregnat hela natten, hunden började vanka, typ i trav. Verkar som om hans åskrädsla generaliserats till att även inkludera ljudet av ösregn som smattrar på taket. :cry:

JasåO_o plastig är inga problem för mig då jag är ute efter bruksbil. Men är ändå inne på en sån, hellre en sån än Kia tex. Kollar även lite på Toyota auris.
Som motvikt kan jag berätta att jag ägt en Sonata. Den mest underbara kvalitetsbil jag ägt!! Full med piffiga små finesser. Gick som en spjut och underbar att köra. En riktig milslukare. Tyvärr törstig.
Just mitt exemplar hade gått som direktionsbil på huvudkontoret. :):rofl:

Märklig dag?
In till stan före åtta för att ta prover. Kom hem och fick brännande huvudvärk. Jag har normalt sett ALDRIG ont i huvudet.
Gick och la mig och frös förfärligt.

Nu har jag vaknat och känner mig som jag har baksmälla. Är det normalt av huvudvärk?

Kanske skulle köpa en flaska rödtjut när jag ska in till stan igen i eftermiddag. Verkar onödigt med baksmälla utan alkohol :D

/novisen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
821
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 078
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken ras passar mig?
  • Smitare - hur gör ni?
  • Kanin dräktighet