Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vet inte ens vad jag ska säga. Sorry om jag kränkte nån med mina tofflor på en tom pizzeria, typ.
Ja för mig får du så gärna ha det. Jag blev lite kränkt för din skull typ :rofl: Som att vad man har på sig spelar någon roll när man hämtar pizza :meh: På min pizzeria hade jag då ändå vart bättre klädd i pyjamas än hälften av besökarna då byns fyllbultar sitter där jämt (pizzerian är den enda som har alkoholtillstånd i byn typ)... :cool:

Sitter på jobbet, kvällen hade haft det sjukt lugnt. Vi har haft traumalarm med tillhörande iordningsställande av massa blodprodukter, en spinal som ska räknas manuellt och lite allmänt med prover. Livet på sjukhus är spännande och omväxlande ;)

Ja för mig får du så gärna ha det. Jag blev lite kränkt för din skull typ :rofl: Som att vad man har på sig spelar någon roll när man hämtar pizza :meh: På min pizzeria hade jag då ändå vart bättre klädd i pyjamas än hälften av besökarna då byns fyllbultar sitter där jämt (pizzerian är den enda som har alkoholtillstånd i byn typ)... :cool:
Haha tack, det värmer :laugh: pyjamasbyxor behöver ju liksom inte vara = sunkig och ofräsch eller dylikt. Och tofflorna är jättefina med små rosetter på :D
(Och i ärlighetens namn, gör det ens nåt om man är lite sunkig när man kilar in och hämtar sin pizza? Jag tycker nog fasen inte det.)

Jing och Jang går på modevisning :rofl:

19227181_140889059802132_8398844410304921600_n.jpg

Haha tack, det värmer :laugh: pyjamasbyxor behöver ju liksom inte vara = sunkig och ofräsch eller dylikt. Och tofflorna är jättefina med små rosetter på :D
(Och i ärlighetens namn, gör det ens nåt om man är lite sunkig när man kilar in och hämtar sin pizza? Jag tycker nog fasen inte det.)
Klart det inte spelar nån roll! Vi har ibland handlat på Ica direkt efter träning. Då är man fan inte så fräsch.

Ska leta rätt på ryggsäcken och plocka i ordning det vi kan tänkas behövas ha med oss imorgon. Sen är det sovdags :)

Det är för varmt för att sova så jag sitter på terassen och tittar på stjärnorna. Att den svala luften utomhus skulle nå sovrummet genom den öppna dörren och det stora rummet är nog en önskedröm.

Det är för varmt för att sova så jag sitter på terassen och tittar på stjärnorna. Att den svala luften utomhus skulle nå sovrummet genom den öppna dörren och det stora rummet är nog en önskedröm.
Sova på terrassen dags?
Har du ingen fläkt du kan trycka in luften med så får du nog ställa dig med en handduk och vifta men attans vet om det är värt det?
Vad har du för go´ temp?

Det är lika illa här,jag har försökt med korsdrag men då måste det ju blåsa och det gör det inte :mad:

Sova på terrassen dags?
Har du ingen fläkt du kan trycka in luften med så får du nog ställa dig med en handduk och vifta men attans vet om det är värt det?
Vad har du för go´ temp?
Jag vill nog inte ligga på terassen när det börjar röra sig folk här på morgonen.

Vad jag har för temp i sovrummet just nu har jag ingen aning om eftersom jag inte har någon termometer där. Dagtid har vi haft cirka 30 grader idag. Enligt appen i telefonen var Real feel 35 grader.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
819
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 021
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 174
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?