Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom kanske inte ville ha dig drällandes där i pyjamasbrallor o tofflor?Alltså, jag lär ju ha en av de snabbaste pizzeriorna. På tio minuter (21.47) hann jag gå ner till pizzerian, beställa, få pizzan å vara hemma igen (21.57)![]()
Och var har jag skrivit att jag hade det på mig?Dom kanske inte ville ha dig drällandes där i pyjamasbrallor o tofflor?
Och var har jag skrivit att jag hade det på mig?Det var @Linta som gick till sin pizzeria i den outfiten...
Dom kanske inte ville ha dig drällandes där i pyjamasbrallor o tofflor?
Vet inte ens vad jag ska säga. Sorry om jag kränkte nån med mina tofflor på en tom pizzeria, typ.Och var har jag skrivit att jag hade det på mig?Det var @Linta som gick till sin pizzeria i den outfiten...
Ja för mig får du så gärna ha det. Jag blev lite kränkt för din skull typVet inte ens vad jag ska säga. Sorry om jag kränkte nån med mina tofflor på en tom pizzeria, typ.
Haha tack, det värmerJa för mig får du så gärna ha det. Jag blev lite kränkt för din skull typSom att vad man har på sig spelar någon roll när man hämtar pizza
På min pizzeria hade jag då ändå vart bättre klädd i pyjamas än hälften av besökarna då byns fyllbultar sitter där jämt (pizzerian är den enda som har alkoholtillstånd i byn typ)...
![]()
Klart det inte spelar nån roll! Vi har ibland handlat på Ica direkt efter träning. Då är man fan inte så fräsch.Haha tack, det värmerpyjamasbyxor behöver ju liksom inte vara = sunkig och ofräsch eller dylikt. Och tofflorna är jättefina med små rosetter på
(Och i ärlighetens namn, gör det ens nåt om man är lite sunkig när man kilar in och hämtar sin pizza? Jag tycker nog fasen inte det.)
Sorry för att jag blandade ihop er o sorry om någon tog illa vid sig av vad som var menat som ett skämt.Vet inte ens vad jag ska säga. Sorry om jag kränkte nån med mina tofflor på en tom pizzeria, typ.
Vad är det för ingredienser? Tror mig urskilja kantareller, riven ost o ev en klick löjrom.Och ja, kände mig lite nyskapande och testade en ny version av min klasiska råbiff
![]()
Måste medge att den smakade riktigt fint!
Sova på terrassen dags?Det är för varmt för att sova så jag sitter på terassen och tittar på stjärnorna. Att den svala luften utomhus skulle nå sovrummet genom den öppna dörren och det stora rummet är nog en önskedröm.
Det är lika illa här,jag har försökt med korsdrag men då måste det ju blåsa och det gör det inteDet är för varmt för att sova så jag sitter på terassen och tittar på stjärnorna. Att den svala luften utomhus skulle nå sovrummet genom den öppna dörren och det stora rummet är nog en önskedröm.
Jag vill nog inte ligga på terassen när det börjar röra sig folk här på morgonen.Sova på terrassen dags?
Har du ingen fläkt du kan trycka in luften med så får du nog ställa dig med en handduk och vifta men attans vet om det är värt det?
Vad har du för go´ temp?