Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Som vanligt krånglade Photobucket så jag kunde inte lägga upp bilderna i realtid :rage:

Så bilder från igår morse klockan 04:14:

Fys-träning med (en motvillig) hund i Lygnern:
IMG_0389_zpsplvj6mxr.jpg

IMG_0380_zpsbwwnywol.jpg

Och ja det var väldigt kallt men efter två minuter med svinkallt vatten upp till knäna spelade det ingen roll då man inte kände något alls längre, inte ens eventuella stenar man trampade på :D

Men om vattnet kylde benen så värmde en fantastisk soluppgång hjärtat :love::
IMG_0374_zpsqmf0j24h.jpg

Märklig dag?
In till stan före åtta för att ta prover. Kom hem och fick brännande huvudvärk. Jag har normalt sett ALDRIG ont i huvudet.
Gick och la mig och frös förfärligt.

Nu har jag vaknat och känner mig som jag har baksmälla. Är det normalt av huvudvärk?

Kanske skulle köpa en flaska rödtjut när jag ska in till stan igen i eftermiddag. Verkar onödigt med baksmälla utan alkohol :D

/novisen

Huvudvärken kanske går över med lite vin :devil: :D Se till att ta hand om dig :heart

Mina kära styrelsekollegor kom med en så HIMLA bra ide igår
Vi ska ha lagtävling mot ungdomsektionen i hoppning (varför HOPPNING??????)
Av någon anledning fick jag INTE ta upp idéen med ridskolan, förstår inte alls varför :confused:
Kan ha något med min hyfsat skeptiska min att göra :rofl::rofl::rofl::rofl:

Eftersom Saab inte längre existerar (inte på riktigt iaf) så säger jag Volvo. Jag gav 16 000 för min V40 i toppskick (FULL servicebok på Volvo-verkstad samt i praktiken en ägare). Den hade rullat 19 500 då men med tanke på att Volvo håller bra räknar jag med att ha den ett bra tag. V50 har tydligen problem enligt särbons bilhandlarbror så den strök vi direkt.

Vissa modeller av V50 delar motorer från Ford Focus (:yuck:). Det säger väl allt :meh:

Denna gången har min kiro verkligen lyckats,jag mår som en prinsessa ,och jag ska inte gå ut o förstöra hans jobb idag.
På dagens agenda står vacc Gissa vid 17 tiden ,lukta på blommorna,gå 8km vid kanalen och hålla i hatten om jag hade någon.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
822
Kropp & Själ Svårt att både sätta rubrik och välja prefix på detta. Häromdagen var jag med om en lite dramatisk händelse på jobbet och i efterhand... 2
Svar
30
· Visningar
2 081
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 196
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka