Grattis @stjarnhimmel 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märklig dag?
In till stan före åtta för att ta prover. Kom hem och fick brännande huvudvärk. Jag har normalt sett ALDRIG ont i huvudet.
Gick och la mig och frös förfärligt.
Nu har jag vaknat och känner mig som jag har baksmälla. Är det normalt av huvudvärk?
Kanske skulle köpa en flaska rödtjut när jag ska in till stan igen i eftermiddag. Verkar onödigt med baksmälla utan alkohol
/novisen
På gottSka kolla upp beg. marknaden lite mer. Tror Hyundain har kamkedja, på gott och ont?
Eftersom Saab inte längre existerar (inte på riktigt iaf) så säger jag Volvo. Jag gav 16 000 för min V40 i toppskick (FULL servicebok på Volvo-verkstad samt i praktiken en ägare). Den hade rullat 19 500 då men med tanke på att Volvo håller bra räknar jag med att ha den ett bra tag. V50 har tydligen problem enligt särbons bilhandlarbror så den strök vi direkt.
På gott![]()
Jag dissar allt med rem.Väljer jag mellan två likvärdiga bilar och en har kedja och en rem blir det den med kedja alla gånger.
https://www.nzpost.co.nz/personal/s...mail/correct-address-formats-envelope-layoutsJag sitter och funderar på hur man skriver en adress till Nya Zeeland. Det känns lite konstigt att skriva både det som står på adressrad 1 och det som står på adressrad 2. Google hittar inte någon adress alls.