Någon har ätit upp mina handskar jag just höll i 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har haft rätt svullna underben. I många år. Och varit duktig och använt stödstrumpor.
Sedan åkte jag på semester till Kina 2007. Det sista vi gjorde innan hemresan var att unna oss helkroppsmassage.
Då var jag rejält svullen om benen pga värme, flygresor, mycket sittande i buss. Minst en centimeters ödem runt hela smalbenen.
Fattar inte hur det gick till, men efter den massagen - som alltså även innefattade benen - har jag inte varit svullen om benen.
Mycket märkligt och jag kan absolut inte förstå hur det där gick till.
@kryddelydd Spännande hade varit helt klart intressant och veta vad massören egentligen gjorde, härligt att det hjälpte så bra![]()
Kolla i kylskåpet.Någon har ätit upp mina handskar jag just höll i![]()
Japp.
I min tämligen trötta ände märkte jag att han lade frottéhanddukar på benen (han masserade inte heller rygg "naken" utan genom t-shirt) och sedan lade jag inte märke till så mycket mer. Utom, då, att jag inte haft bensvullnad på tio år därefter.
Och jag tror ju inte på sådant...
mer än, förstås, att massage kan vara mycket välgörande för spända muskler.
Kolla i kylskåpet.
Fråga mig inte hur jag kom på den tanken![]()
Och då riskerar livmodern till slut få nog och i ett par kraftiga kramper stöta ut allt blod som samlats i slemhinnorna. Störtblödning, alltså. Mig hände det när jag låg i bikini i en solstol på Santorini.Då tuggar man i sig fler oftare,vilket skit om det inte funkar![]()
Nu ska du inte klaga,massor med kärlek på vägkanten,det är inte alla som får det .När jag var på väg hem genom skogen satt det helt plötsligt en bulldog mitt på vägen. Stannade för att kolla och hade genast tiken i knät. När jag tittar upp igen kommer det en boxer farande och kastar sig upp i knät han med. Jag hann precis stänga dörren innan det kom mötande trafik i runt 100 km/h.
Vände och åkte tillbaka till Forsheda där distriktarna håller till. De fick kolla chip och så ringde jag ägaren. Hon fick tillbaka sina hundar och jag har en bil som är helt förstörd av hundklor, de hann riva mycket på den korta stunden!
MenOch då riskerar livmodern till slut få nog och i ett par kraftiga kramper stöta ut allt blod som samlats i slemhinnorna. Störtblödning, alltså. Mig hände det när jag låg i bikini i en solstol på Santorini.![]()
Och då riskerar livmodern till slut få nog och i ett par kraftiga kramper stöta ut allt blod som samlats i slemhinnorna. Störtblödning, alltså. Mig hände det när jag låg i bikini i en solstol på Santorini.![]()
Det gjorde de på mig också, fram till dess. Jag hade mycket mens så de var perfekta när jag var på semester och ville blöda mindre. Men det som hände den gången var gräsligt.Men
På mig har dom funkat strålande,även i större o oftare dos.
Utan dom rann blodet längs med benen på mig,med tex blodspår från sängen genom huset till toa,då gällde det att undvika alla mattor.Det gjorde de på mig också, fram till dess. Jag hade mycket mens så de var perfekta när jag var på semester och ville blöda mindre. Men det som hände den gången var gräsligt.
Jag fick ju ligga kvar ett tag och fundera på hur fan jag skulle lösa det, det var ju folk runtomkring. Jag hade en tampong inne men insåg att den nog var på väg att ramla ut. Så jag svepte sarongen om mig där jag låg, petade så diskret jag kunde upp en tampong till för att stoppa den första, stoppade in alla pappersnäsdukar jag hade i bikinitrosan, svepte om mig sarongen som en kjol och försökte så värdigt jag kunde skrida till serveringen längst bort på stranden där det fanns toalett. Vilket inte var så lätt eftersom jag räknade med att jag hade en stor blodfläck på sarongen.![]()
Fan så vidrigt.Utan dom rann blodet längs med benen på mig,med tex blodspår från sängen genom huset till toa,då gällde det att undvika alla mattor.
Eller hur. Bejaka din mens liksom![]()
Ibland är det verkligen helt underbart att vara kvinna...![]()