Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fullkomligt älskade det förut. Men sedan dess har jag ändrat mig. Gillar mer stilren utrustning nu. Iaf på min arabplutt. Tycker fortfarande att det är fint men passar inte mig. (Finaste som finns för mig just nu är ett stilrent träns i fint läder och fin färg med läderpannband utan krusiduller )
Iofs så skulle det nog inte räknas till diskret utsmyckning på dressyrtävling så det är nog därför jag ändrat mig. Till medeltidsattiraljer skulle det nog bli läckert
Du får ursäkta, men det där pannbandet kommer inte ens i närheten av att likna något "medeltida". Möjligtvis om du sysslar med fantasy...
De medeltida tränsen har en lite annan konstruktion är våra moderna, och vill du ha något som ser medeltida ut så föreslår jag att du satsar på att sy ett träns själv för att få det att se så tidsenligt ut som möjligt. Det räcker tyvärr inte med att bara investera i ett lite annorlunda pannband.
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men nu var frågan hur bilden av Dalmatiner var och diskussionen om tex jakt ifrån just en ”jag har hört” att de saknade jakt. Då är det...