Vad vet du om bukefalisten?

Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har långt blont hår och en jättefin connemaraskimmel (hade iallafall, hänger inte i hästdelen längre) och jag tror du är från Stockholm :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du är jättesöt :love: Är asbra på att sminka dig, har jättefint hår och en dösnygg katt! :D Du har sjukt mycket smink (ja enligt mina perspektiv då), som är ett stort intresse hos dig och du har en jättefin lägenhet och bra smak! :)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Kul tråd,,,

Du har rött lockigt hår, har rätt nyligen fått tandställning även i underkäken. Fått hem ditt lilla sto som du tjatade dig till när du var liten och passar sketa bra i grönt :D
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Du har lagt upp bilder i både smink och nageltråden om jag minns rätt? Och så har du en riktigt läcker häst, pre med kortklippt man!:)
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Det enda jag vet om dig är att du hänger en del i Hund-forumet och har en fin husky :)


OT

LindgrenV : :love: :love: Snällis!
Och Tassetass också!
 
Sv: Vad vet du om bukefalisten?

Stämmer bra och tack!:)

Du har mängder utav smink så en annan hade haft för en hel livstid typ :p är duktig på sminkningar och så har du precis klippt dig lite grann efter mycket om och men :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
296
Senast: Rie
·
Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
56
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 717
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp