Vad vill jag ha för bil?

Ariane

Trådstartare
Krav:
Inte ruinera mig vid lagning
Automat
Fyrhjulsdrift
Hyfsad markfrigång
Mellanstor eller stor
Stabil att dra med

Jag har kört volvo i många år, nu när jag inte kan köpa en nyare V70 längre behöver jag fundera på något annat.
Jag har sneglat på XC60/V60cc men så tänkte jag att jag kollar med er.
Vad väljer ni och varför?
 
Jag har en Hyundai Santa Fe (2010) som jag haft i 7 år nu, den närmar sig 30000 mil och har aldrig haft några "konstiga" fel, bara slitage. Den har tagit mig och min häst land och rike runt. Gillar den skarpt! Om jag inte väljer en mindre bil när jag behöver byta så blir det nog Santa Fe igen.
 
Jag tycker jättemycket om min gamla (2006) Honda cr-v. Just denna är visserligen inte automatväxlad, men checkar av alla dina andra punkter :) !
 

Liknande trådar

Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 039
Senast: Smurfoff
·
Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
285
Senast: attheedge
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Bonita4
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp