Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hembakat är det som går absolut bäst.Har precis blivit medlem i en ryttarförening och med det kommer lite volontärarbete. Jag tänkte att jag kanske skulle baka något till tävlingarna, för kiosken att sälja, men;
Köper folk ens hembakt när dom är tävling? Vad brukar folk/ni vilja fika på tävling? Eller ni fikar inte alls något från kiosken när ni är iväg?
Kan bara instämma!Hembakat går som smör i solsken hos de klubbar jag är aktiv i.
Säger som övriga, långpannekakor i rejäla bitar är bäst. Ryttarkakaka, morotskaka, kärleksmums mm.
Ja jag vill gärna äta! Och blir grymt besviken när maten är slut när jag ridit. Att kunna köpa något att äta i bilen är bra, men jag kan äta på plats med. Varm mat är uppskattat, och hembakat fikabröd. Finns det köper jag nästan alltid något.Eller är det bara jag som gärna skulle äta något efter att jag ridit klart?
Helst något man kan äta i bilen faktiskt![]()
Jag blir som sagt alltid glad om det finns toast. Enkelt ha glutenfritt med. Dock inte bara mikraJag vill puffa denna tråd och fråga:
Vad vill man ÄTA på tävling?
Jag skulle gärna se något ”matigt” som är enkelt att anpassa till allergier (laktos, gluten) och helst som funkar ta ur frysen och mikra på beställning?
Vad kan man erbjuda då?