väggdekoration/wallies?

lillsmurfagirl

Trådstartare
någon som har satt upp såna hemma? jag funderar på att piffa upp hemma i mitt studentrum och eftersom man kan ta bort dessa så verkar det perfekt.

ni som har tagit bort dom, blir det verkligen inga märken?(jag har betongväggar..)
var det lätt sätta upp dom?
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Vi har sådana på vår toalettdörr här hemma, superenkelt att sätta dit och ta bort. De har inte lämnat några märken på dörren iaf, ingen färg följde med heller:laugh:

P1010076.jpg
 
Sv: väggdekoration/wallies?

å vad mysigt det såg ut:) det verkar verkligen enkelt att använda och just att man kan ta bort det sen(ska inte bo här en evighet) är verkligen super
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Vi har en väggdekoration och det är inga problem att ta bort den!
(När vi väl hade den på en målad vägg, nu har vi den på en tapet).
 
Sv: väggdekoration/wallies?

okej:) då blir det nog inhandla en sådan, är svårt bestämma sig bara, finns så mkt hehe, jag ska ha nåt lekfullt i alla fall:)
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Ja, det finns ju så himla mycket fint att sätta upp på väggarna.
Här hemma har vi en hjort :D
w13456a1.jpg
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Vars hittar ni de?

Jag har bara sett på IKEA och Gekås, de på Gekås kostar en tiondel mot de på IKEA dock :p

Jag har köpt en svart blomma men inte satt upp den än :)
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Oh, vilken bra ide! Mina studentsrums väggar är så sjukt tråkiga! Det där ska jag titta närmare på
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Jag har 2 st äggdekorationer, en från IKEA som jag satt på toadörren och ett par fåglar från Panduro på badrumsväggen.

Inga problem att sätta dit eller ta bort dom, inga fula märken blir det heller. :laugh:

Kan lägga in bilder imorgon, har inga just nu.
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Nu ligger en väggdekoration (beställd efter inspiration från den här tråden) och väntar på mig på posten! Jag är mycket förväntansfull!
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Jag är oxå jättesugen. Vill måla vitt i köket, men för att inte få det för "kalt" så skulle jag vilja ha nån sån där på väggen, o sen har jag hittat skitsnygga kakeldekorer på samma sida :love:
 
Sv: väggdekoration/wallies?

Nu har jag hämtat den... Jag var rädd att den skulle vara liten och pluttig. Nu är jag snarare rädd att den ska ta över hela min pluttlägenenhet!
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 351
Senast: Gunnar
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 226
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 330
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
315
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp