Bukefalos 28 år!

Välkommen hem Lexus!!

C

Chebban98

ÄNTLIGEN! är lilla Lexus här hemma hos oss.
Efter 90 mils bilfärd igår så är vi ännu möra i kroppen, men här busas de för fullt! I mellanåt lägger de sig tätt intill varandra och sover tillsammans.
Vi är så nöjda med vår lilla vilde!

32112634.jpg


32112633.jpg


32112020.jpg


32111997.jpg


Favoritsysslan
32112036.jpg


Jag är kär :love:
Bosson är galet glad för sin nya livskamrat!

(Alla bilder: http://www.pixbox.se/alb_show_id1217327_page0.html)
 
Sv: Välkommen hem Lexus!!

Tack så mycket alla! Visst är han charmig! Han är så cool, bara traskade in här som han ägde stället ;)

Malibu_Stacy: Tack så mycket! Jadu, först till sällskap, men även agility och utställning står på schemat :) (fin stam+ att morfar är nordisk agilitymästare ;)) så hoppas de blir något av honom :) jag var även sugen på att träna lydnad med honom :)

Jenka: hihi, ja han växer så det knakar, tycker nästan han växt sen igår :p hehe de går fort i den här åldern.

Tack alla för era snälla kommentarer!
 
Sv: Välkommen hem Lexus!!

Tack allihopa för kommentarerna!
Bosson och Lexus har verkligen blivit bästisar vilket är så jäkla kul att se!! Den lille är så jäkla tuff och kaxig ;)

Han är verkligen helt bedårande söt och vilken attityd sen ;)
Dock något morgonpigg.. :p var uppe halv 6 idag.. inte lönt att lägga sig sen när man ska upp halv 7.. men de är en världslig sak, han gör iaf båda behoven ute direkt då. :) Han är så duktig lillprinsen :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
10 755
Senast: skuggi
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 190
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Viktor är som bekant 8½ månad, och en väldigt trygg, självsäker och nu i samband med könsmognaden - kaxig sak. Han har så länge jag...
Svar
2
· Visningar
1 543
Övr. Katt ..Min lilla Rocky har kommit hem:bump: Och han är såååå söööt,och sååå kelgo och riktigt tuff och kaxig-mot schäfer gubben :rofl: Vi...
Svar
10
· Visningar
911
Senast: Nikkis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp