Värmefiltar som aldrig håller

Hazel

Trådstartare
Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft några problem med att elektronik går sönder i mitt hus så varför blir det såhär med filtarna? Jag behöver verkligen en men det känns ju helt olönt att köpa nåt som håller en månad.

Jag stänger alltid av filten när jag går ifrån den. Använder den inte i sängen utan alltid i soffan och jag har ingen katt som kan kloa på filten
 
Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft några problem med att elektronik går sönder i mitt hus så varför blir det såhär med filtarna? Jag behöver verkligen en men det känns ju helt olönt att köpa nåt som håller en månad.

Jag stänger alltid av filten när jag går ifrån den. Använder den inte i sängen utan alltid i soffan och jag har ingen katt som kan kloa på filten
Oj, jag har haft en värmefilt i flera år. Verkar jättemysko att dina går sönder så snabbt :confused: !
 
Jag har från obh Nordica, två stycken. En gick sönder så jag fick en ny på garantin. Har en skitgammal från Rusta som fungerar bra också, den var billig och är nog över 10 år gammal.
 
Är nu inne på min fjärde, som dött efter EN månad. Har varit olika märken och olika länge dom hållt men max 3 månader. Har aldrig haft några problem med att elektronik går sönder i mitt hus så varför blir det såhär med filtarna? Jag behöver verkligen en men det känns ju helt olönt att köpa nåt som håller en månad.

Jag stänger alltid av filten när jag går ifrån den. Använder den inte i sängen utan alltid i soffan och jag har ingen katt som kan kloa på filten
Jag hoppas du reklamerat den om den bara håller någon månad.
 
Har reklamerat alla och fått pengarna tillbaka utan problem, men nu måste jag leta upp en ny igen och eftersom alla gått sönder så fort så vill jag helst köpa i butik.

Ingen av filtarna har varit nån superbillig variant typ rusta
För drygt ett år sedan köpte jag Menuett från Jula, dvs hyfsat billig. Funkar jättebra. Tips om du vill prova billigt och bra.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 018
Senast: nullo-modo
·
Oro
Kropp & Själ Jag har alltid varit en orolig människa, på lågstadiet satt jag många gånger inne hos skolsystern under mattelektionerna eftersom jag va...
Svar
17
· Visningar
1 498
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag har alltid sovit dåligt men med åren har det eskalerat och tyvärr har jag fått noll respons från vården när jag tagit upp det...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 443
Senast: Hazel
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 009
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp