Bukefalos 28 år!

Väskexperter, hjälp!

Tassetass

Trådstartare
Jag har blivit förtjust i en väska som förstås inte går att få tag på i Sverige, men det måste ju finnas något liknande som går att köpa här eller få hit.

Väskan i fråga är en vanlig tote på utsidan:

comparison-15-inch-4.jpg


Grejen är att den är genial på insidan:

150819-Dagne-Dover-0289_346a3a06-0a1b-4472-a385-890982d0c467_grande.jpg


Den har plats för en 15-tumslaptop, separat fack för surfplatta, massor med fack både på längden och tvären, hållare för vattenflaska m.m.

Jag kan sätta mig och leta igenom alla världens totes på för att hitta rätt, men jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig på traven.

Hilfe!
 
Reverse googling på bilden ger att väskan heter Dagne Dover Mini Tote.

Googlar man sedan på Dagne Dover Tote hittar man till deras hemsida samt andra ställen som säljer den.

Och den verkar ju FANTASTISK. Synd bara på priset och min oförmåga att hålla reda på någon form av handväska i mer än 3 sekunder
 
Reverse googling på bilden ger att väskan heter Dagne Dover Mini Tote.

Googlar man sedan på Dagne Dover Tote hittar man till deras hemsida samt andra ställen som säljer den.

Och den verkar ju FANTASTISK. Synd bara på priset och min oförmåga att hålla reda på någon form av handväska i mer än 3 sekunder

Priset :eek:

Men den var fin!
 
Reverse googling på bilden ger att väskan heter Dagne Dover Mini Tote.

Googlar man sedan på Dagne Dover Tote hittar man till deras hemsida samt andra ställen som säljer den.

Och den verkar ju FANTASTISK. Synd bara på priset och min oförmåga att hålla reda på någon form av handväska i mer än 3 sekunder

Fantastisk är bara förnamnet. :love:

Jag vill ha 15"-modellen och äntligen få en fin väska trots att jag inte har en dvärgdator. :p
 
Does Dagne Dover ship internationally?
We currently do not ship product outside the US. However, we recommend using a third-party shipping forwarder, such as HopShopGo or MyUS.com for international delivery.

Så här skriver dom själva, har tyvärr ingen erfarenhet själv av sidorna dom rekommenderar men det kanske är värt att kolla på ifall du verkligen vill ha väskan och det inte dyker upp någon liknande som går att beställa till Sverige :)
 
Does Dagne Dover ship internationally?
We currently do not ship product outside the US. However, we recommend using a third-party shipping forwarder, such as HopShopGo or MyUS.com for international delivery.

Så här skriver dom själva, har tyvärr ingen erfarenhet själv av sidorna dom rekommenderar men det kanske är värt att kolla på ifall du verkligen vill ha väskan och det inte dyker upp någon liknande som går att beställa till Sverige :)

Jag kollade lite på de där tjänsterna, de är inte gratis! Jag är inte snål, men det är fan surt att behöva plussa på 50-60 dollar på priset...
 
Jag kollade lite på de där tjänsterna, de är inte gratis! Jag är inte snål, men det är fan surt att behöva plussa på 50-60 dollar på priset...

Misstänkte att det kunde vara så :( Men samtidigt så är det värt en slant att få en perfekt väska som man får en massa användning av :angel::angel:
 
BUHUUUU! Hittade den jag vill ha för 180 dollar (från privatperson, så tekniskt sett begagnad men oanvänd med lapp kvar) på en auktionssite men de skeppar inte heller till Sverige. :arghh:
 
Du kan ju köpa en purse organiser och sätta i en väska från typ HM. Vet det inte blir riktigt samma sak men det blir ju billigt iaf. :p

Om du kollar på ebay så säljs vissa väskor med en matchande medföljande organiser.
 
Du kan ju köpa en purse organiser och sätta i en väska från typ HM. Vet det inte blir riktigt samma sak men det blir ju billigt iaf. :p

Om du kollar på ebay så säljs vissa väskor med en matchande medföljande organiser.

Jag har kikat lite på sådana, men jag har inte riktigt fastnat för något än.

Alltså... Jag gillar prylar och så, men brukar sällan få ha-begär utan det handlar mer om "Jag skulle behöva en väska/jacka/sko/whatever som fyller den här funktionen". Jag vet inte varför men den här väskan skapar sånt jääääävla ha-begär!
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har i omgångar letat efter en snygg jobbväska som rymmer lika mycket som en kappsäck men som designmässigt är mer handväska än tote...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 754
Senast: Septicemia
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 485
Senast: Klara
·
Äldre Casa Myrten är fullt av väskor och ändå känner jag att det är något som saknas. Jag reser ganska mycket och vanligen bara med...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Myrten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har under våren följt en webbkamera över ett havsörnsbo. Jag har aldrig tidigare känt någon lockelse av att följa såna webbkameror...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp