Bukefalos 28 år!

Våffeldagen

stjarnhimmel

Trådstartare
Idag är det våffeldagen. Vad har ni för tips på mer matiga våfflor? Jag funderar på att göra med lax, rödlök och någon röra. Den såg god ut men tar gärna mer tips.
 
Jag blandar gärna i lite örter i smeten och serverar med creme fraiche, rödlök, kaviar och/eller räkor :d
 
Vi äter ibland våfflor till middag. Brukar freestyla lite, men lax, räkor, avokado och olika såser brukar vara med. Kanske goda ostar. Stekt riven zucchini med vitlök är jättegott till också.
 

Liknande trådar

Mat Det verkar som att det blir middag hemma hos oss på julafton och jag är inte så speciellt förtjust i traditionellt julbord. Det är gott...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 667
Senast: Voeux
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
453
Senast: turbofling
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Otherside
·
Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
329
Senast: Kaching
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp