Bukefalos 28 år!

Val av hund - hjälp oss!

Sv: Val av hund - hjälp oss!

Fast tänk inte "en äkta wheaten ska ju vara si och så".
Det går utmärkt att ha hunden utan att den ser extremt rastypisk ut och klippa ner pälsen en aning. Den kan ju få ha sina mustacher..men kortare? Jag har träffat många lagotto. VÄLDIGT aktiv och sprallig hopp o studs hund måste jag säga! Men erbjuder ni en aktivt liv är de säkert goa att ha att göra med. De jag stött på har varit ruskigt snälla om än alla tre jag känner bäst är väldigt ouppfostrade och därmed odrägliga.
 
Sv: Val av hund - hjälp oss!

Hon ska ha valpar i slutet av året om allt går som det ska. Tiken är parad, har idag gått två veckor sen parningen... :)
 
Sv: Val av hund - hjälp oss!

Nu har valparna kommit MEN båda jag och min sambo har fått nya jobb så hunden får vänta. :(

Men tack iallafall för hjälpen!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 457
Senast: Praefatio
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 384
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 812
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Insektsspray
  • Föl 2020
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp