Val av New forestshingstar 2007

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Val av New forestshingstar 2007

Tackar så mycket, för beröm av vårat sto Stackarps Paola

Mvh Solveig
 
Sv: Val av New forestshingstar 2007

Vi väntar två föl efter Vognmandgårdens Akrobat RNF 181.

Det är Lady Angel e.Palle RNF 135 u.Sunwater Lady ue.Säbys Dixi som väntas föla i början på maj och Lövsjöens Willow e.Palle RNF 135 u.Cristalls Winnie the Pooh ue.Belmondo som väntas föla i mitten av maj.

Mvh Solveig
 
Sv: Val av New forestshingstar 2007

Vad spännande! Jag hoppas verklgen att jag kommer iväg till avelsvärderingen i vår, det skulle vara så roligt att se Akrobat göra sitt bruksprov.

Hlsn Helena
 
Sv: Val av New forestshingstar 2007

Hej nu är det i och för sig redan 2008 men har planer att betäcka vårt New Forest sto till våren vi bor i kalmartrakten så det vore bra om det inte var hur långt bort som helst. Hon är efter Fredriksbergs Chopin och undan är efter Lorimer. Gärna en lite högre hingst då hon själv är maxad c och vi skulle önska en lite större avkomma. :) Mkt trevligt sto som är tävlad FEI dressyr menmed ganska ordinära gångarter. Hingsten får gärna ha god hoppteknik och trevlige rörlseschema. ;)
 
Sv: Val av New forestshingstar 2007

Hej ville bara tala om att vi har ett sto som Heter Stackarps Juliette;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Vi har ett äldre sto som gett väldigt fina avkommor. Vi har sagt att stoet inte ska betäckas fler gånger med tanke på ålder. Efter...
Svar
1
· Visningar
1 044
Avel Efter lite omkastningar i min planering funderar jag nu på att betäcka en av mina tävlingshästar redan i vår, men eftersom det inte var...
Svar
15
· Visningar
2 634
Senast: Ramona
·
Avel Till detta sto: Bilden är tagen tidigt på våren 2008. Strax innan hon fyllt två. Hon är nu ca 135 i mkh. RainDrop: Född 2006...
2
Svar
23
· Visningar
2 695
Senast: MaRomer
·
E
Avel Jag vet inte om det redan finns en sådan här tråd. Så jag startar en om planerade betäckningar för 09. Jag har ett Lusitano sto på...
2
Svar
38
· Visningar
2 853
Senast: ezze79
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp