Välja hingst-spåtanter hjälp mig

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare solros
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 286

solros

Trådstartare
Vilken av följande hingstar kommer att göra mig mest nöjd med avkomman om 5 år? Samtliga passar stoet, fast på olika sätt.
From Above
Revenue
Sugar Trader
Orlando Vici

Vem får din röst?

Varför fick inte Sugar Trader några föl 2007?

Sv: Välja hingst-spåtanter hjälp mig

Jag gillar verkligen OV, verkar vara en trevlig häst och ska visst vara väldigt fin att köra. Han har starka tävlingsmeriter. Det som gör mig tveksam är hans möderne, är inte det rätt svagt, med låg startprocent t o m för att vara i Frankrike? Eller har jag inte full information? Hingstar med svaga möderne blir oftast inga topphingstar.

Jag gillar också OV men de unghästar jag har sett efter Sugar Trader har varit riktigt trevliga.

Vilken av följande hingstar kommer att göra mig mest nöjd med avkomman om 5 år? Samtliga passar stoet, fast på olika sätt.
From Above
Revenue
Sugar Trader
Orlando Vici

Vem får din röst?

Varför fick inte Sugar Trader några föl 2007?
Om du frågar mig, så är det fyra riktigt bra val. Jag gillar alla fyra...fast på olika sätt. ;)

Sugar Trader sattes väl igång och skulle tävla 2006, så därför betäckte han inga ston detta år. Då blev det inga föl 2007.

Ahh, var han hos Stig H och gick sönder? Minns nog nu.

Jag måste ju välja en... :D

Revenue definitivt varför annars skulle jänkarna köpa honom ;) plus att jag gillar honom skarpt 2åring till äldre eliten är ju riktigt bra + stammen är intressant.

Revenue definitivt varför annars skulle jänkarna köpa honom ;) plus att jag gillar honom skarpt 2åring till äldre eliten är ju riktigt bra + stammen är intressant.

Har Revenue lyckats bra i USA?

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag... 2
Svar
34
· Visningar
5 405
Senast: Mia_R
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 449
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 398
Senast: inverterad
·
Hästhantering Jag har haft min häst sedan 2015 nu och vi kommer väldigt bra överens. Hon är väldigt ranghög och bestämd, visar tydligt missnöje men...
Svar
3
· Visningar
1 791

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka