- Svar: 29
- Visningar: 7 651
En känd svensk hästprofil begärs nu häktad misstänkt för grov våldtäkt, försök till grov våldtäkt och misshandel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad förvånad man blir att hen är kapabel till sånt.Namn hittas som vanligt på flashback..
Sorry, jag har inte alls hängt med i hästvärlden och dess rykten. Men blev undrande av ditt inlägg, har det alltså funnits rykten eller något annat kring den här personen tidigare? Blev förvånad för att jag visste vem det var, brukar inte göra detTänk vad förvånad man blir att hen är kapabel till sånt.
/S
Ja, han verkar hyfsat gränslös..Jag läste FlaB-tråden och känner bara... Är snubben helt vansinnig?
En anställd och... Sin mäklare?!
Han la ju ut gården till försäljning så jag antar att läger och kurser ställs in om han inte har det någon annanstans. Tror annars tyvärr att folk gärna går på hans väldigt dyra läger oavsett, hans rykte innan det här har ju inte avskräckt folk tänker jag.Vi får se hur det går med det där ridlägret för ungdomar han ska hålla i slutet av sommaren...
Han skrev i det inlägget att ridlägret kommer bli av ändå.Han la ju ut gården till försäljning så jag antar att läger och kurser ställs in om han inte har det någon annanstans. Tror annars tyvärr att folk gärna går på hans väldigt dyra läger oavsett, hans rykte innan det här har ju inte avskräckt folk tänker jag.
Vad är din uppfattning av honom från när ni stod i samma stall?Känner att jag var helt rätt ute när jag ifrågasatte en klubb här uppe som hade bokat honom för en clinic. De tyckte att det inte var ett problem eftersom han inte var dömd. Det är lite knepigt det där med etik vs rättsligt dömd. För jag tror att vi som kanske har lite mer insikt i vem han är inte är så hemskt förvånade. Är uppvuxen i samma stad och har stått i samma stall som honom på 90-talet.
Narcisstisk, elak mot alla som var "under honom", brydde sig inte ett skvatt om sina hästar-han förväntade sig att andra skulle pyssla med dom. Men han var så elak mot alla att inte ens hans syster gjorde något med hans hästar. Han tävlade western då och hade bla en häst som ägdes av Sanne Salomonsen. Den var mamman till Nicke som han haft med på så många shower. Finns mer men vågar inte skriva ut allt om det kan tolkas som förtal.Vad är din uppfattning av honom från när ni stod i samma stall?
Låter inte som någon trevlig typ....Narcisstisk, elak mot alla som var "under honom", brydde sig inte ett skvatt om sina hästar-han förväntade sig att andra skulle pyssla med dom. Men han var så elak mot alla att inte ens hans syster gjorde något med hans hästar. Han tävlade western då och hade bla en häst som ägdes av Sanne Salomonsen. Den var mamman till Nicke som han haft med på så många shower. Finns mer men vågar inte skriva ut allt om det kan tolkas som förtal.