Status
Stängd för vidare inlägg.
@Exit Jag älskar shelties, men gud så nöjd jag är med mitt val av ras varje dag när hon hjälper mig med mockningen :grin::D

@Snurrfian :banana::bump:Hejja!!!



Har fö äntligen fått hem mina Kong-leksaker från Animail. Ett däck och ett ben man kan fylla med godsaker. Benet har jag satt in i frysen med mjukost, men däcket fick hon prova. Vilken succé :up: Men jag är dock förundrad över hur små de är :eek: benet är stl Small (upp till 9 kg, min väger 4,7) och jag tycker det är i minsta laget för att kännas säkert att lämna ensam med... Däcket är i Medium och det är lagom.
 
Hösthälsning från Ivy-ungen :D
87.png
 
Nu har jag anmält mig och valpen till en online-valpkurs:D. Alldeles för dyr men jag hoppas den skall kunna vara värd sitt pris iaf. Jag känner att mina tränarskills behöver fräschas upp efter 13,5 år sen senaste valpen:angel:. Hoppas på mycket ny kunskap, omväxlande uppgifter och förbättrade shaping-färdigheter hos mig själv:D.
 
Gullig liten vit fläck! Vartifrån kommer han/hon? :)
Jo:love: Räknas ju som färgfel enligt rasstandarden så alla tycker nog inte att fläcken är så gullig:p. Jag ville dock ha en aktiv, social och framåt valp ur kullen till det jag hoppas kunna ha hunden till och denna stack ur på alla fronter:D. Någon utställningsintresserad människa är jag inte och kommer knappast bli så på det sättet passade hon mig bra.

Jag bor inte i Sverige:).
 
Jo:love: Räknas ju som färgfel enligt rasstandarden så alla tycker nog inte att fläcken är så gullig:p. Jag ville dock ha en aktiv, social och framåt valp ur kullen till det jag hoppas kunna ha hunden till och denna stack ur på alla fronter:D. Någon utställningsintresserad människa är jag inte och kommer knappast bli så på det sättet passade hon mig bra.

Jag bor inte i Sverige:).

Jo vet, har själv en övertecknad kille hemma (inte så lite övertecknad heller, slänger in en bild) :) Spännande! Hur ser man på sheltien i ditt land? Sett till hälsa och mentalitet? :D
43.png
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 518
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 442
Senast: Vovve
·
Hundavel & Ras Finns det någon anledning till att man tar så många kullar på en gång? Vill man inte utvärdera först?
2
Svar
23
· Visningar
234
Senast: Linda_A
·
Hundavel & Ras Letade efter tidigare trådar med samma frågeställning, men alla är ett antal år gamla. Man har ju hört att priserna gått upp något...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 628
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp