Status
Stängd för vidare inlägg.
Det blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken :love: 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren :D

Åh jäklar i min lilla låda, 7?! :D Stort grattis!
 
Det blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken :love: 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren :D
Härligt! Det kanske var lagom också, femton hade blivit jobbigt att ta hand om
 
Det blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken :love: 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren :D

Åååh, grattis! Äntligen en hel drös med mini-Skalmans :love:
 
Det blev halvslummer inatt, för damen tog det lugnt med långa sovpass och väntade tills på morgonen idag, innan hon bestämde sig för att klämma fram sina små. Från första och sista valpen tog det 1,5 timma och ut kom 7 stycken :love: 4 grabbar och 3 töser. Alla är pigga, har käkat och sjunger som en hel kör när dom trängs i matbaren :D

Men wow, grattis! Kul med så stor kull tänker jag! 😍 Med tanke på att Elda blev själv sist. ❤️
 
Jag kan lägga in en filmsnutt jag tog förut precis när jag la över alla i rena valplådan efter färdig födsel :)
Har fortfarande inte lärt mig hur man länkar direkt längre från från Flickr, så håll tillgodo med länk till sångkören :)

Grattis! :love: :love: :love:

Något säger mig dock att hon kommer att vara redigt less på dem när de är leveransklara :angel: :laugh:
 
69467407-46F0-4E30-B1A5-2263DA169C89.jpeg

Ska bli så spännande att se hur många minisar det ligger där inne :love:
 
Idag har sparven tappat båda huggtänderna (caniner?) i underkäken. Han har dock svalt båda. Bör man vara orolig för att de gör skada i magen? Andra gick precis efter kvällsmaten, så de har sällskap i magen iaf :p
 
Idag har sparven tappat båda huggtänderna (caniner?) i underkäken. Han har dock svalt båda. Bör man vara orolig för att de gör skada i magen? Andra gick precis efter kvällsmaten, så de har sällskap i magen iaf :p
Jag antar att Ebrah svalde några tänder vid tandbytet, det var iaf några som jag aldrig hittade, men det var inga problem :p
 
Jag kan lägga in en filmsnutt jag tog förut precis när jag la över alla i rena valplådan efter färdig födsel :)
Har fortfarande inte lärt mig hur man länkar direkt längre från från Flickr, så håll tillgodo med länk till sångkören :)
Ett sådant underbart myller :love:

de ser ut att vara många fler. jag fick kontrollräkna för att försäkra mig om att de bara var sju :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 627
Senast: Mabuse
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 285
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 364
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 752
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp