Bukefalos 28 år!

Valp besök och om kläder

Idag ska mamma och pappa och min valp komma hit ❤️ Dom skulle ha kommit igår egentligen men jag orkade inte det. Men egentligen så orkar jag inte idag heller men ska ändå försöka.
Men ja då kommer M och valpen att träffas också. Och jag VET att M är jätte snäll och bra med valpar men jag är ändå nervös för det.
Och det ska vara väldigt varmt och soligt idag så mamma och pappa kommer nog vilja vara ute. Men jag bara tycker att det är jobbigt för det blir förvarmt att ha mjukis byxor och en hoodie och jag vill inte ha bara linne eller nåt sånt. Men får se men jag bara orkar inte se min kropp.
 

Idag ska mamma och pappa och min valp komma hit ❤️ Dom skulle ha kommit igår egentligen men jag orkade inte det. Men egentligen så orkar jag inte idag heller men ska ändå försöka.
Men ja då kommer M och valpen att träffas också. Och jag VET att M är jätte snäll och bra med valpar men jag är ändå nervös för det.
Och det ska vara väldigt varmt och soligt idag så mamma och pappa kommer nog vilja vara ute. Men jag bara tycker att det är jobbigt för det blir förvarmt att ha mjukis byxor och en hoodie och jag vill inte ha bara linne eller nåt sånt. Men får se men jag bara orkar inte se min kropp.
Hoppas du får en trevlig dag och att det går bra med M och valpen :heart
 
Kan du ha ett långermat linne? Eller sitta i skuggan? Här är det också soligt men inte så varmt, för det blåser en del.

Det vore nog bra för hundarna att få hälsa och busa lite utomhus, om du orkar. :heart Så kan ni ju gå inn efteråt så valpis får se ditt rum och allting. 🥰
 
Mysigt med valpgos. Jag ska till stallet idag och packa ihop min hästs grejer, han finns inte kvar längre så det kommer att kännas jobbigt tror jag. Men med lite tur blir det valpgos för mig också, en stallkompis har en valp.

Hoppas att du får en fin dag! ❤
 
Jag har upptäckt att en tunn, mjuk långkjol är ett superskönt alternativ till mjukisbyxor, både när det är varmt och när man vill vara lite mer uppklädd. Annars är det ju inte fel att vara inne. :)
 
Om du har några tunna leggings, kjol och någon långärmad tunn T-shirt kan det vara ett alternativ? Annars funkar det ju bra att vara inne med såklart! Hoppas du får en fin dag.
 
Kan du ha ett långermat linne? Eller sitta i skuggan? Här är det också soligt men inte så varmt, för det blåser en del.

Det vore nog bra för hundarna att få hälsa och busa lite utomhus, om du orkar. :heart Så kan ni ju gå inn efteråt så valpis får se ditt rum och allting. 🥰
Jag tror inte det hjälper såmycket att sitta i skuggan för det är redan över 20 grader ute. Men ja det är väl bäst om dom får träffas ute först iallafall.
 
Jag har upptäckt att en tunn, mjuk långkjol är ett superskönt alternativ till mjukisbyxor, både när det är varmt och när man vill vara lite mer uppklädd. Annars är det ju inte fel att vara inne. :)
Okej! Jag har ingen sån och det känns nog inte såmycket som min smak bara men det är ett jätte bra tips ändå! ❤️
 
Om du har några tunna leggings, kjol och någon långärmad tunn T-shirt kan det vara ett alternativ? Annars funkar det ju bra att vara inne med såklart! Hoppas du får en fin dag.
Jag vill inte ha kläder som är tajta när jag känner mig såhär så leggings och sånt bara är jobbigt då. Så det är därför som jag vill ha mjukis byxor och en hoodie men jag tror att det blir förvarmt idag.
 
Jag vill inte ha kläder som är tajta när jag känner mig såhär så leggings och sånt bara är jobbigt då. Så det är därför som jag vill ha mjukis byxor och en hoodie men jag tror att det blir förvarmt idag.
Kanske ett urdåligt tips men su kan inte ha hoodie och typ shorts? Jag kan ibland känna mig osäker på min kropp och då tycker jag den kombinationen funkar.

Hoppas du får en fin dag ❤️
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 521
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var det ett år sen min hund Bella dog 💔 Och jag kommer nästan inte håg det 💔 Förlåt förlåt förlåt älskade Bella för att jag har...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 514
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag är det min födelse dag. Det känns bara helt sjukt. Jag kommer fort farande håg när jag skulle fylla 15 och jag var in lagd på bup...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 743
L
  • Artikel
Dagbok Jag känner och tänker allt som man inte får känna eller tänka. Eller inte ska iallafall. Tillexempel så vill jag så jävla gärna kunna ha...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 363
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp