Fler än du någonsin gör i hela ditt liv tyvärr.Det är ett väldigt tjat om dessa, hur många har du träffat som vill gå på bidrag och gör det år ut och år in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fler än du någonsin gör i hela ditt liv tyvärr.Det är ett väldigt tjat om dessa, hur många har du träffat som vill gå på bidrag och gör det år ut och år in?
Du menar att du jobbar och gör rätt för dig? Det är väl ingen som tycker det är dåligt?
Problemet är de som inte jobbar och inte heller vill det utan håller på och går på bidrag år in och år ut.
Jag vill inte säga vilket land. Nordeuropeiskt.Men det är ju rätt stor skillnad på Spanien (vänster, släpper in massa invandrare och "expats") och typ... Belarus
Det är en myt (som används för att driva dehumanisering) att vi är för många människor. Det finns resurser för alla. Det finns i nuläget mat för den globala population som vi kommer peaka vid om 75 år. Det är fördelningen och exploateringen som är problemet.Tänker vi i rena logiska banor så är det ju för många människor som lever på jorden idag för klimatets skull så vi kan ju radera ca 50% av alla människor för att fixa klimatet. Det är ju logiskt.
Åh just det, rent logiskt så raderar vi de som nyttjar mest av klimatet - så att bara de som lever så lite av miljön som möjligt är kvar.
Makes sense, right?![]()
Ser ju inte så kul ut än så länge. Hoppas verkligen Valu har rätt.
Nej fy vad dåligt det ser ut nu!Ser ju inte så kul ut än så länge. Hoppas verkligen Valu har rätt.
Det går extremt sakta i år, vanligtvis brukar dom ha räknat dubbelt så mycket vid detta laget. Så kommer bli en lång natt.När brukar allt vara klart? Hälsningar dödstrött efter att ha kört bil 5 timmar.
Det går extremt sakta i år, vanligtvis brukar dom ha räknat dubbelt så mycket vid detta laget. Så kommer bli en lång natt.
Hur sjutton?Enligt pappa köar de fortfarande i Umeå för att rösta.
Enligt pappa köar de fortfarande i Umeå för att rösta.
Jag tror förtidsrösterna räknas samtidigt?Resultatet för mitt distrikt har kommit in och är besviken på att valdeltagandet sjunkit med 8% enheter.
Eller kan det vara att förtidsröster inte syns som deltagare än?
S och SD har sjunkit medan M ökat och övriga ungefär samma.