parellikusken
Trådstartare
Jag orkar inte mer och har gått och lagt mig. En aning bekymrad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
https://www.aftonbladet.se/valresultat/2026/kommunval/region-stockholm/stockholmNågon som vet om Stockholm har räknats?
499 räknade av 612 distriktNågon som vet om Stockholm har räknats?
Det lär bli en lång natt eller kanske inte ens klart inatt.
Frågan är hur länge man ska hålla sig vaken då jag jobbar i morgon
De verkar tjafsa om att ha KD med istället för VOm oppositionen skulle "vinna" så låter C mer inne på röda linjer och nyval än V som avvaktar och inte låter lika hetsiga. Känns dystert, utöver att det är så oroväckande jämt.
Hoppas värkligen att dom håller vad dom sagt innan. Skulle bli grymt besviken annars.Om oppositionen skulle "vinna" så låter C mer inne på röda linjer och nyval än V som avvaktar och inte låter lika hetsiga. Känns dystert, utöver att det är så oroväckande jämt.
Hoppas värkligen att dom håller vad dom sagt innan. Skulle bli grymt besviken annars.
Ja, och det är ju fan Magdalena Anderssons fel egentligen. Upplever det som att hon började med sin Ebba-flirt innan C satte igång på allvar.De verkar tjafsa om att ha KD med istället för V![]()
Tror tyvärr samma, onsdags röster brukar ju luta åt höger.Det lär ju dröja till onsdag innan man har ett pålitligt resultat eftersom det är så otroligt jämnt.
Enligt aftonbladet fredagDet lär ju dröja till onsdag innan man har ett pålitligt resultat eftersom det är så otroligt jämnt.
På måndagen påbörjas den slutgiltiga rösträkningen, och då är det länsstyrelserna som kontrollräknar valresultatet. Det brukar ta tid och inte blir klart förrän runt fredagen efter valdagen för riksdagen.
Jag är ganska säker på att Tidö vinner om det blir nyval, för de representerar ett samlat alternativ och det kommer tippa över några.Vad innebär det om det skulle bli nyval? Att alla röstar igen? Röstar man inte bara på samma då?
Vaf... KD är ju ännu mera åt höger än M, hur 17 kan man tycka att man ligger närmare dem än L eller t.o.m M?Ja, och det är ju fan Magdalena Anderssons fel egentligen. Upplever det som att hon började med sin Ebba-flirt innan C satte igång på allvar.