Bukefalos 28 år!

Var är mina inlägg

Niceperson

Trådstartare
Var tog tråden om allemansrätten vägen? Jag tyckte att den var väldigt intressant men nu kan jag ej hitta den. Var det något fel på själva diskussionen eller skrev jag något fel? Någonting otillåtet?
 
Sv: Var är mina inlägg

Hade du skrivit något fel hade en moderator kontaktat dig på ett eller annat sätt för att förklara vad som var fel. Så eftersom det inte har skett så är det inte pga dig som den tagits bort.
 
Sv: Var är mina inlägg

Moderatorerna ansvarar för att hantera sina respektive forum efter bästa förmåga. Ett stort tack till dem för allt oavlönat jobb de lägger ner.
Det skrivs så pass mycket på forumet att ingen kan hinna läsa allt. Även om man bara har ett forum är det bra om ni som användare rapporterar om någon bryter mot reglerna, så vi uppmärksammas på det.

Det kan finnas flera skäl till att en hel tråd tas bort. Exempelvis kan den ta en sådan vändning att det bedöms att det är lika bra att ta bort hela tråden i stället för att försöka rensa enskilda inlägg. Tyvärr går detta då ut över andra som varit inne i tråden och hållit sig till reglerna.

Nu vet jag inte exakt varför denna tråd tagits bort men ämnet allemansrätten har diskuterats flitigt i många trådar, bl a av en användare som numera stängts av en period.
 
Sv: Var är mina inlägg

Äntligen såg du mig!;)

Jag visste inte att man kunde bli avstängd!:o

Jag hade väl inte trott att allmansrätten skulle ha varit ett sådant hett ämne.
Det verkar ju snarare ganska torrt.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
2 192
Senast: Daff
·
Träning Utbruten diskussion från forumet Dressyr, om hur hästens ansiktsuttryck och fysiska reaktioner kan se ut under träning/ansträngning...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 149
Senast: Badger
·
Dressyr Sidotanke från AH-tråden så skapar egen tråd! Vad skulle ni vilja att domare gjorde annorlunda? Vad skulle vara med i utbildningen...
13 14 15
Svar
293
· Visningar
17 517
Senast: fio
·
  • Artikel
Dagbok Egentligen bestämde jag mig för att helst inte logga in här på ett tag, och särskilt inte skriva något här på några månader. Detta då...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp