Var är mina pm?!

Görel

Trådstartare
Moderator
Skulle vi inte åtminstone få ha kvar 50 stycken :confused: Jag hade drygt 120 i går kväll, och nu står det att jag inte har ett enda!

Jag vill ha tillbaka mina pm!
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag är också orolig, och har tyvärr inget svar på din fråga. Jag hade rensat och sparat så jag hade ett 30-tal PM med för mig viktig info osv. Och så har de försvunnit? :galen: Kommer vi få dem tillbaks, eller är de "gone forever"? :cry:

Usch, vad besviken jag blir nu. :(
 
Sv: Var är mina pm?!

Har ni klickat på inkorgen/utkorgen? För mig så stod det att jag hade 0 pm men när jag gick in i inkorgen så fanns dom där ändå!
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag har mina pm kvar, och inga problem att hitta dem, men alla mina trådar som jag följde... ALLA är borta... Ok, jag kanske hittar dem, men jag undrar om bara jag är drabbad.

Till Gunnar vill jag bara säga att det är ett bra jobb och fina förändringar! Det är bara vi som inte är vana, och vi vet väl alla sen förr att folk har separationsångest... ;)
Och ja, det är svårt att hålla koll på ALLA användare m m - tyvärr är inte allt 100% säkert!

Håller tummarna för att ni som förlorat viktig information får tillbaka dem...
 
Sv: Var är mina pm?!

Ooops. Jag hade inte kollat närmare än bara där det stod 0 PM. Och, jag hade mina kvar!!! :D
 
Sv: Var är mina pm?!

Inga PM borde ha försvunnit. Jag tror att det är så som guldmane säger, ni hittar dem om ni går in under Kontrollpanel - Privatmeddelanden.

Trådprenumeration och sådant gick tyvärr inte att få med till det nya systemet. Hoppas ni har översende med detta.
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag hade inte förlorat några PM, men däremot har jag fått tillbaka SAMTLIGA som jag någonsin har skickat på Buke. Alltså massor av meddelanden som jag rensat bort för länge sedan, jag hade minst 2000 meddelanden som jag fick sitta och ta bort (minst 3 klick/50 meddelanden eftersom det inte går att markera mer än 1 sida i taget). Jätteirriterande eftersom jag precis rensat alla korgar inför detta!

Dessutom ser man ju inte när man loggar in om man har några nya meddelanden - alltså inga blinkande brev. Det blir ju jättejobbigt att sitta och gå tillbaka till Kontrollpanelen hela tiden för att se om man fått något nytt! Uselt!

Som tidigare kommenterats är det också jobbigt att klicka i massor av menyer för att komma till sitt favoritforum.

De tidigare omstruktureringarna på buke har inneburit att det blivit bättre - nu har det faktiskt blivit sämre! Jag vill ha gamla buke tillbaka!

:mad: :devil: :mad: :devil: :mad:
 
Sv: Var är mina pm?!

Du kan ställa in så att du får upp ett pop-up fönster när du får pm!

Angående favoritforum läs mitt inlägg till Elftor i den här tråden:
Prenumerera på forum

Jag hade inga problem med överflyttningen av pm. Jag tror du kommer tycka om forumet när du hittat alla nya funktioner, det är i princip likadant som det gamla men lite trevligare. :)

/Erica
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag har ställt in popup men får inget. Eller rättare sagt, jag har ett popupstopprogram men det talar i alla fall om när en popup BORDE ha kommit, och det meddelandet får jag inte nu. Alltså undrar jag om popupfunktionen funkar?

En annan sak: läskvittot, kan man ta bort det? Jag är inte intresserad av vare sig att få eller skicka läskvitto, rutan är bara i vägen. (Den ser jag förresten trots att den är en popup, då borde jag få meddelandeaviseringen också?)
 
Sv: Var är mina pm?!

mandalaki skrev:
En annan sak: läskvittot, kan man ta bort det? Jag är inte intresserad av vare sig att få eller skicka läskvitto, rutan är bara i vägen. (Den ser jag förresten trots att den är en popup, då borde jag få meddelandeaviseringen också?)

Vore bäst om det var en som standard urkryssad ruta.

(hälsar Elftor tyckaren)
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag håller med Elftor angående läskvittot. Vill absolut inte att funktionen tas bort, men som det är nu tycker jag mest att det känns som att "avbryt" betyder att meddelandet inte ska skickas. Det kanske går att ändra popup-meddelandets knappar till "ja" och "nej" åtminstone?

För övrigt får inte jag heller någon popup när jag får nya pm trots att jag ställt in det så.

/Erica
 
Sv: Var är mina pm?!

Cheeserica skrev:
Jag håller med Elftor angående läskvittot. Vill absolut inte att funktionen tas bort, men som det är nu tycker jag mest att det känns som att "avbryt" betyder att meddelandet inte ska skickas. Det kanske går att ändra popup-meddelandets knappar till "ja" och "nej" åtminstone?

För övrigt får inte jag heller någon popup när jag får nya pm trots att jag ställt in det så.

/Erica

Håller med på alla punkter..... och jag får heller inget popup om att jag har ett nytt pm.....
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag ändrade precis en inställning som jag i första läget inte trodde att den hade med detta att göra :)
Bra att det fungerar.

Det finns troligen 20 gånger fler inställningar i detta forumsystem jämfört med det gamla, så att allt inte är inställt "rätt" från början får vi nog räkna med.
 
Sv: Var är mina pm?!

För er info så är vi ganska många som surfar på jobbets datorer och där är det inte TILLÅTET att lägga in Popup-funktioner (vet det från andra hemsidor)

VÄRDELÖS förändring - ni har förstört hela min dag och ni kan kallt räkna med att jag kommer vara här betydligt mindre i framtiden!
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:
 
Sv: Var är mina pm?!

Snälla, du kan väl ge det någon dag? Du har nu gnällt på i princip allt, att det är bara
skit

iof enkel lösning, logga ur om det inte passar :crazy:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
769
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
25
· Visningar
538
Senast: vilde
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 406
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 702

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp