Var är mina pm?!

Sv: Var är mina pm?!

Du måste använda Avancerad. Där finns Trådprenumeration med Inget e-postmeddelande som förval. Där kan du gå och in och välja Ingen prenumeration
 
Sv: Var är mina pm?!

mysko skrev:
Under min kontrollpanel ligger det 5 st trådar som det står prenumeration som jag inte har begärt????

Har fattat det som att man automatiskt prenumererar på trådar man svarat i, sen kan man justera själva prenumerationen under »SNABBLÄNKAR«/Prenumerationer.
 
Senast ändrad:
Sv: Var är mina pm?!

Jag hittade dom efter en del letande.

Tycker än så länge att det nya ser ut som en gröt...
 
Sv: Var är mina pm?!

Även i ditt yrke måste det väl ha skett några positiva förändringar?

Nej inte direkt. De tekniska system som fungerar bäst är de som driftsattes på 70-talet...

Enligt god erfarenhet fattar inte tekniker något annat än starka reaktioner och mycket konkret kritik!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Var är mina pm?!

Oj då, är det så illa med förändringarna där...

Men Båbbe, vad tycker du om buke nu då efter att fått vänja dig lite mer? :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag hittar en del gamla inlägg gällande uppkörning för BE med hästtransport men jag är intresserad av erfarenheter från mer närtid. Jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 804
Senast: Mia_R
·
Foder & Strö Trodde vi hade en sådan tråd men jag letade kanske för dåligt eller så kommer den här :D Är nyfiken på hur bukefolkets grovfoderår blev...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 418
Senast: Shixle
·
Hundavel & Ras Hej! Vi har bestämt oss att börja fundera på att skaffa hund. Min fundering här är gällande ras. När vi själva läst på mycket kommer vi...
Svar
16
· Visningar
1 849
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej Hur har ni lagt upp schema för in/utsläpp, vatten i hagen mm..? Vi är nu två stycken som har hästar på box. Har fram tills nu...
2
Svar
20
· Visningar
2 535
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp