Var är mina pm?!

Sv: Var är mina pm?!

Båbbe skrev:
För er info så är vi ganska många som surfar på jobbets datorer och där är det inte TILLÅTET att lägga in Popup-funktioner (vet det från andra hemsidor)
So what? pop-up funktionen fungerar bara inte, ja då är det väl precis som vanligt?

VÄRDELÖS förändring - ni har förstört hela min dag och ni kan kallt räkna med att jag kommer vara här betydligt mindre i framtiden!
:devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Så bra, då kanske du får något gjort på jobbet?
 
Sv: Var är mina pm?!

:bow::bow::bow::bow::bow:

Kunde tyvärr inte låta bli :)

Jag får ursäkta detta med att jag är lite trött.
 
Sv: Var är mina pm?!

Har du testat om det funkar på jobbet då?

Jag har popup-stopper på min dator. Den hindrar INTE popupen för PM här. Och skulle den göra det kan du väl välja alternativet att inte få popup-avisering?
 
Sv: Var är mina pm?!

Cheeserica skrev:
Du kan ställa in så att du får upp ett pop-up fönster när du får pm!

Hmm, jag tycker det inte verkar helt lyckat med ett pop-up fönster. I september kommer en updatering av windows som bland annat innehåller en pop-up-killer.

/Soapbubble
 
Sv: Var är mina pm?!

Men man måste ju kunna kontrollera vilka pop-up som man vill ha, det går ju på alla andra pop-up killer program så varför inte i sp2?
 
Sv: Var är mina pm?!

xxxxxxxxxx
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Var är mina pm?!

baa skrev:
Men man måste ju kunna kontrollera vilka pop-up som man vill ha, det går ju på alla andra pop-up killer program så varför inte i sp2?

Om man använder MSN:s pop-up killer så går det att göra så i alla fall. Borde ju finnas i det flesta, eller?
 
Sv: Var är mina pm?!

Elftor skrev:
So what? pop-up funktionen fungerar bara inte, ja då är det väl precis som vanligt?



Så bra, då kanske du får något gjort på jobbet?
Nej det är inte som vanligt! Jag ser ju inte alls ifall jag fått något nytt PM nu, förut fick jag ett glatt blinkande brev i överkant!

Oroa dig inte för mitt jobb du! Jag gör inget viktigt... (extremt ironiskt)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Var är mina pm?!

Det lär ju stå likadant hos dig som hos mig, i övre delen på högersidan......

Välkommen tillbaka, Prosit
Du var här senast: Idag klockan 17:17
Privatmeddelanden: 0 olästa, totalt 13.

Står det hos mig......... alldeles ovanför "logga ut"- kolla om det inte står där.....
 
Sv: Var är mina pm?!

Trist attityd! :( Trodde du jag skulle bli gladare av det eller? :confused: :devil:
 
Sv: Var är mina pm?!

Fast Gunnar kan i alla fall skylla på att han jobbat med det här hela natten och är trött. :angel:
 
Sv: Var är mina pm?!

Det är ju bara första dagen efter uppdateringen.
Jag tror att du om ett tag också kommer få kläm på det här, låt det bara ta sin tid så kommer nog du också hitta en del finurliga finesser med uppdateringen. :idea:
 
Sv: Var är mina pm?!

Sant.

Jag tror dock om standardinställning i windows efter installationen av sp2 är att blockera alla pop-ups, så kommer en hel del användare få problem att fixa inställningarna att de får se sina pm-pop-ups.

/Soapbubble
 
Sv: Var är mina pm?!

Under min kontrollpanel ligger det 5 st trådar som det står prenumeration som jag inte har begärt????
 
Sv: Var är mina pm?!

Det verkar som om alla trådar man svarat i automatiskt blir prenumerationer.

Nånstans kan man förmodligen välja bort det, men jag har inte letat efter det.
 
Sv: Var är mina pm?!

Båbbe, jag har också suttit här och stört mig på allt jag inte fattar och allt som går så mycket trögare att göra... Jag fick plötsligt tillbaka 5000 skickade PM som jag fick sitta och klicka bort sida för sida, det var över hundra sidor... Inte ett dugg roligt! :crazy:

Jag är säker på att Gunnar har en baktanke med de här uppgraderingarna och jag hoppas komma upptäcka finesserna så fort som möjligt för just nu blir jag galen på alltihopa ;)
Men trots allt så finns det ingen anledning att bli helt galen av irritation!

Angående pop-up så finns det ju ( precis som någon skrev ) högst uppe till höger hur många olösta PM du har! Så inga pop-up på jobbets dator är nödvändiga!

Svarar lite utöver denna tråd, du har skrivit i ett par andra också... Jag förstår inte varför man måste bli så negativ och kalla allt det här skit och vara så otrevlig i inläggen?
Även i ditt yrke måste det väl ha skett några positiva förändringar?

Jag tänker iaf ge det mer än 1 dag innan jag helt förkastar det!
 
Sv: Var är mina pm?!

Nu såg jag, Prosit hade hittat det i en annan tråd. Man kan välja Prenumerera inte under snabbsvarsrutan när man skriver ett svar i en tråd.
 
Sv: Var är mina pm?!

Jag har alla mina PM kvar från 2001 och tills dags dato
När Adsl är in kopplat ska jag läsa dem *skratt* jag läste ett par ännu mer skratt!
 
Sv: Var är mina pm?!

Nu såg jag, Prosit hade hittat det i en annan tråd. Man kan välja Prenumerera inte under snabbsvarsrutan när man skriver ett svar i en tråd.

Men bara om man användera avancerade alternativet

under skicka svar finns tilläggsalternativet trådprenumeration :smirk:
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
766
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
25
· Visningar
531
Senast: vilde
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 406
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 679

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp