Var börjar man?

Har kommit fram till en förändring som skall göras. Skall bara våga göra den förändringen, hoppas det skall föra mycket bra med sig.

Men hur lyckas man lappa ihop livet igen?
 
Mår betydligt bättre nu än när jag skrev här sist! Har sagt upp mig från jobbet! Så snart blir det flytt, har inget nytt jobb men det kommer väl.

Nu måste jag bara jobba med mig själv. Fick kommentaren av en på jobbet att jag inte skulle vara så självkritisk. Känns mig mig i ett nötskal. Tyvärr. Men nu när jag mår bättre har jag förhoppningsvis tid och ork att jobba med det. :) Men någon som har bra tips hur man skall göra?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 209
Senast: Whoever
·
Relationer Hejhopp. Bönar och ber efter nått svar från någon klok människa med lite livs erfarenhet. Har visserligen lite själv betoning på lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 758
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 586
Senast: Flixon
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 468
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp