Var hittade ni er partner?

Sv: Var hittade ni er partner?

Tack, jag hoppas också det. Känns inte rätt att det är jag som ska "flytta på mig". Har viss förståelse för att han inte vill det heller. Men jag tror att det hade varit bäst.
 
Sv: Var hittade ni er partner?

Jag sålde en hundvalp till honom! :D Knappt 2 månader senare flyttade han in... nu 4 år och 2 barn senare... :)
 
Sv: Var hittade ni er partner?

Min man och jag träffades via gemensamma bekanta. Sen började vi så smått dejta och var "bara kompisar" ca ett år sen insåg jag att han var mannen i mitt liv (han hade insett att jag var kvinnan i hans liv vid första anblick:)) Det var 10 år sen vi träffades.
 
Sv: Var hittade ni er partner?

Första gången vi träffades var när jag följde med mitt ex. Stod och pratade i evigheter kändes det som. Ett halvår senare följde jag med honom i lastbilen när han jobbade (mitt ex var givetvis medbjuden men ville inte). Och på den vägen är det. Så nu har vi varit tillsammans i ca 2år och skulle inte kunna tänka mej vara utan honom :love:

Givetvis har vi volvo, villa och vovve. Det är bara barnen som saknas :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 051
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 872
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Självklart ska veterinär kontaktas på måndag, men jag vill ändå höra vilka åkommor det kan tänkas handla om. Är så orolig. Vår lilla 20...
2
Svar
35
· Visningar
3 663
Senast: Sirap
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp