Bukefalos 28 år!

Var köper ni ert foder?

Sv: Var köper ni ert foder?

stallet jag står i är återförsäljare för Åsebrofoder, så det står på logen :idea:
 
Sv: Var köper ni ert foder?

havre,lusern,kli o soja köper jag på granngården(ibland betfor):rofl:
msm på kings,o b-vitamin.
 
Sv: Var köper ni ert foder?

Du menar kraftfoder antar jag.

Jag köper betfor, vetekli, fullfoder Edel, lusernpellets samt mineraler och saltstenar på www.johanhansson.se.
Rapsoja på Willys och spanmålskross (blandsäd) av en granne som även säljer ensilage ibland.
 
Sv: Var köper ni ert foder?

Hösilaget tar vi själva, hö köper vi från en bonde i sala. Guldhavre och korn (kornkross) odlar grannbonden. Betfor, mineraler (kraft), kli, biotin, VSL samt bioglucosamin köper vi på granngården.
 
Sv: Var köper ni ert foder?

Krafft Grund, betfor och mineraler på Granngården eller en lokal affär som heter Dingtunaquarn. Är nästan samma pris, så det kvittar.

Hösilage slår bonden själv och det ingår i stallhyran.
 
Sv: Var köper ni ert foder?

På hästaffären i byn köper jag mineraler, travarens foder och betfor.
Köper havre av en bonde.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
528
Senast: JohannaB
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 820
Senast: Squie
·
Hästvård Jag har börjat gå på tankarna att köpa häst och jag har hittat några fina hästar från utlandet. Det jag är rädd för är att jag får...
Svar
16
· Visningar
1 532
Hästvård Hej! Är lite ledsen men har lite funderingar som kanske någon kan hjälpa till med? Vetrinärbesiktade idag en 4 åring som tyvärr inte...
2
Svar
28
· Visningar
2 400
Senast: Lutten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Oseriös avel 2023
  • Försäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp