Bukefalos 28 år!

Var lämna för värdering?

Mia_R

Trådstartare
En bekant har en fin gammal parsele, halvcollier, okänd ålder. Hon vill nu sälja den men vi har inte en aning om vad den kan vara värd. Finns det någon som har en aning om var man kan visa den för värdering? Tar exvis Tärnsjö emot selar för värdering? Kommer från ett herrgårdsstall och lädret är i bra skick.
 
Sv: Var lämna för värdering?

Vet inte säkert, men det brukar ju stå i annonser att selen är värderad av selmakare. Så man kan ju alltid ringa Tärnsjö pch fråga eller ringa en selmakare i närheten och fråga om denne har lust att säga vad den är värd.

/M
 

Liknande trådar

L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 489
Senast: Dentaku
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 370
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
2 321
Senast: BornAgain
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 329
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp