Bukefalos 28 år!

Vår/sommar/höstjacka

Caramba

Trådstartare
Finns jackan som jag efterfrågar?
Den ska tåla endel regn, så jag slipper ta med mig regnjacka när jag cyklar till jobbet när regnet hänger i luften eller riskerar att komma en skur eller två när jag ska hem.

Den ska andas så jag inte blir genomsvett bara av att ha på mig jackan en kort stund och samtidigt röra mig.

Det vore prima om det typ gick att ha någon typ av foder i den nu när det är småkallt, men att det går att ta bort när det är sommar och varmt.

En jacka med många fickor, är ju värdelöst att ha jackor med bara två fickor fram och inga fler. Fickorna fram räcker det ju att man lägger vantarna i och sen får det inte plats något mer.
 
Sv: Vår/sommar/höstjacka

Jag tycker att skidjackor är perfekta. De är ofta ofodrade och har dragkedjor för rejäl ventilation under armarna. de går också att få så vindtäta i halsen och andra öppningar så att man inte fryser. Var noga med att titta så att tyget är ordentligt vattentätt, har för mig att man ska upp till åtminstone 10 000 mm i vattenpelare.
 
Sv: Vår/sommar/höstjacka

Googla på damjacka Pegasus.
Finns i en jaktbutik på nätet.
Funkar bra, och snygg.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Det börjar bli varmare ute och det slog mig att jag inte har någon vettig jacka att ha på mig i plusgrader. Mina vinterjackor är...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Sasse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 317
Senast: jemeni
·
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 523
Senast: Hedinn
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
13 603
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp